تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

شکایت نجومی از فدراسیون برزیل به‌خاطر «گربه‌آزاری»

رفتار خشن مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال برزیل با یک گربه، دردسر بزرگی برای فدراسیون فوتبال این کشور ایجاد کرده و با شکایت یک میلیون دلاری انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل مواجه شده است.

کد خبر: ۱۴۱۷۹۶
۱۸:۲۴ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱

شکایت نجومی از یک برزیلی به‌خاطر «گربه‌آزاری»

دیدارنیوز: انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه‌ای تیم ملی برزیل در جام جهانی قطر از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.

چهار روز پیش و در زمان برگزاری نشست خبری وینیسیوس جونیور، یک گربه خیابانی با حضور در محل کنفرانس مطبوعاتی در استادیوم العربی، حسابی خبرساز شد. در شرایطی که ستاره برزیلی در حال پاسخ به سوالات خبرنگاران بود، از حضور یک گربه بازیگوش روی میز کنفرانس خنده اش گرفته بود و واکنش خود را نسبت به این مسئله، با خنده‌های بلند نشان داد.

در این زمان، مدیر رسانه‌ای تیم برزیل، در حالیکه کنار وینیسیوس نشسته بود، به طرز عجیبی و با چنگ زدن به بدن این گربه، او را از روی میز نشست خبری به پایین پرتاب کرد. او با برداشتن این گربه و پرتاب آن به روی زمین، خبرنگاران را شوکه کرد. مدیر رسانه‌ای تیم ملی برزیل نیز در واکنش به اعتراض خبرنگاران، نحوه پرتاب این گربه را دوباره شبیه سازی کرد تا اینگونه نشان دهد که کار خاصی انجام نداده و تنها این گربه را از روی میز برداشته است.

در ویدیو‌های منتشر شده از این نشست، صدای تعجب اصحاب رسانه از حرکت خشن مدیررسانه‌ای برزیل به وضوح شنیده می‌شود، در حالی که وینیسیوس از خنده منفجر شده بود، این مدیر به سرعت از خبرنگاری خواست تا سؤال بعدی را بپرسد.

مطلب مرتبط:

عذرخواهی مدافع فرانسوی پس از ضرب و شتم یک «گربه»

شعار جالب هواداران برای «زوما»: حالا ببین گربه‌ات چه حسی دارد!

طبق گزارش متروپولیس، انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات، یک شکایت مدنی علیه فدراسیون فوتبال برزیل به اتهام بدرفتاری کارمند این نهاد با گربه ارائه کرده و خواهان دریافت جریمه یک میلیون دلاری شده است. این انجمن قصد دارد این پول را در راه حمایت از حیوانات و نیز حفاظت از محیط زیست سرمایه گذاری کند.

شکایت نجومی از یک برزیلی به‌خاطر «گربه‌آزاری»

پائولا واسکونسلوس، مدیر این انجمن گفت: «این واقعیت تأسف‌آور فیلم‌برداری و برای جهانیان پخش زنده شد. علاوه بر بدرفتاری با حیوان، سرمشق بدی برای مردم نیز بود و چهره کشور ما را در مقابل همه دنیا مخدوش کرد.»

هانس رویتر، دامپزشک، به گلوبلواسپرته برزیل توضیح داد که به دلیل نحوه حمل بچه گربه‌ها توسط مادرشان و تصاویر نشان داده شده در نقاشی‌ها و فیلم ها، بسیاری از مردم هنوز معتقدند که این روش مناسب برای برخورد با گربه هاست، که درست نیست: «فقط مادر بچه هایش را به این طریق حمل می‌کند، زیرا این رفتار طبیعی گونه است. این بهترین راه برای ما انسان‌ها نیست که این کار را با دست و پا انجام دهیم. این نوع دست زدن می‌تواند باعث آسیب و درد حیوان شود، اما فقط با دیدن ویدیو نمی‌توان متوجه شد که گربه احساس درد کرده یا آسیب دیده است. برای تأیید، در صورت لزوم گربه باید توسط یک دامپزشک از طریق آزمایش‌های تکمیلی ارزیابی شود. مناسب‌ترین راه برای نگه داشتن گربه این است که با بغل کردن قفسه سینه او با دستان خود، زیر پنجه‌ها طوری که گویی در زیر بغل هستند، او را مهار کنید. این تقریباً همان روشی است که ما یک نوزاد را در آغوش می‌گیریم.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی