تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی پس از اولین برف در خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آماده باش تمامی نیرو‌های امدادی و عملیاتی شهرستان‌های خراسان جنوبی در پی برودت هوا و بارش برف و باران خبر داد.

کد خبر: ۱۴۱۷۹۰
۱۷:۲۵ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی پس از اولین برف در خراسان جنوبی

دیدارنیوز: محمدعلی آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی به دلیل برودت هوا و بارش برف و باران صادر کرده از این رو تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی در تمامی شهرستان‌های استان در حالت آماده باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در گردنه‌های شهرستان سربیشه و درمیان شاهد بارش برف هستیم و در شهرستان نهبندان هم بارش برف آغاز شده و نیرو‌های راهداری، هلال احمر، پلیس‌راه، فرمانداری‌ها و سایر نیرو‌های امدادی و عملیاتی آماده باش هستند.

وی بیان کرد: اسکان اضطراری، دپوی شن و نمک، استقرار ماشین‌آلات پلیس راه و اورژانس در مسیر راه‌ها انجام شده است.

آخوندی از لغزندگی جاده‌های استان خبر داد و گفت: گزارشات تصادفی در برخی از مناطق استان به دست ما رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در گردنه‌های پدران سربیشه، سرچاه درمیان و زهان برف‌روبی انجام شده و هم اکنون تردد خودرو‌ها در جریان است.

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی پس از اولین برف در خراسان جنوبی

تعطیلی برخی از مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز از تعطیلی مدارس استثنایی در شهر و روستا‌های شهرستان درمیان خبر داد.

موسوی‌نژاد گفت: به علت بارش برف و لغزنده بودن معابر، آموزش حضوری مدارس استثنایی در شهر و روستا‌های شهرستان درمیان تعطیل شد.

وی افزود: مدارس ابتدایی روستا‌های خسروآباد، منند، آویشک، آویجان، درعباس، دره چرم، شیرگ، عبدله، پیرزنوک، خان، نوغند، آنیک، ماسنان، درمیان، دادران، گزند، جاجنگ، مناوند، براندود، زیر براندود، نوزاد، تنگل، کماچی، سیدان، نگینان و همچنین مدارس چند پایه چشمه چاه، گسک، فیزیک، خورشیدان نیز تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: مدارس ابتدایی در چنشت شهرستان سربیشه نیز تعطیل است و آموزش در تمامی این مدارس در فضای نرم افزار شاد پیگیری خواهد شد.

لغزنده بودن جاده‌های خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی نیز از لغزنده بودن برخی از جاده‌های استان خبر داد و گفت: جاده‌ها باز بوده و تردد در آن با احتیاط جریان دارد.

سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: از بامداد امروز شاهد بارش برف در برخی جاده‌های استان هستیم و در حال حاضر محور زهان شهرستان زیرکوه، گردنه سرچاه، قهستان، گردنه درمیان- سربیشه، محور‌های پادگان محمد رسول الله (ص) تا سربیشه و محور درمیان- سربیشه، لغزنده و با برف پوشیده شده است.

وی بیان کرد: محور زاهدان- بیرجند در برخی از نقاط دارای برف و یخبندان بوده و رانندگان باید شرایط ایمنی را برای خودرو و در هنگام رانندگی از جمله داشتن زنجیر چرخ، سرعت مطمئنه و حفظ فاصله با خودروی جلویی را رعایت کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار در جاده‌ها نباشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی