تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

سفیر بریتانیا به وزارت خارجه احضار شد

طبق اعلام وزارت خارجه، سایمون شرکلیف سفیر بریتانیا در تهران به علت اظهارات مداخله جویانه مقام‌های لندن در مورد تحولات داخلی ایران، به وزارت خارجه احضار شد.

کد خبر: ۱۴۱۷۱۹
۱۷:۰۳ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

سفیر بریتانیا به وزارت خارجه احضار شد

دیدارنیوز: وزارت خارجه جمهوری اسلامی امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پیرو استمرار اظهارات مداخله جویانه مقامات بریتانیایی در مورد تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران و حمایت آن‌ها از ترور و اغتشاش و اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه شماری از اتباع ایران، شرکلیف امروز از سوی رئیس اداره سوم غرب اروپا به این وزارتخانه احضار شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این دیدار تداوم اظهارات مداخله جویانه و خارج از نزاکت مقامات بریتانیا درباره امور داخلی ایران و حمایت‌های دولتی و رسانه‌ای آن کشور از اغتشاشات و وضع تحریم‌های بلاوجه و ریاکارانه بریتانیا علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران شدیداً محکوم گردید و تاکید شد که تلاش بریتانیا و رسانه‌های لندن نشین و دولتی آن کشور برای دمیدن تنفس مصنوعی در اغتشاشات راه به جایی نمی‌برد و نتیجه‌ای جز افزایش نفرت مردم ایران از تداوم سیاست‌های ضد ایرانی آن کشور نخواهد داشت.

اداره سوم غرب اروپا وزارت خارجه به سفیر بریتانیا در تهران اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران حق اقدام متقابل برای پاسخ به تحریم‌های اعلام شده بریتانیا را برای خود محفوظ می‌داند.

همچنین در این دیدار اتهامات بی اساس لندن در زمینه ادعای صدور پهپاد‌های ایران به روسیه که بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی مطرح گردیده قویا رد شد و یادآوری گردید آنچه موجب تطویل منازعه در اوکراین گردیده ارسال تسلیحات مرگبار از سوی بریتانیا و شرکای این کشور است که راه حل سیاسی برای حل و فصل این بحران را مرتبا به تاخیر می‌اندازد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی