تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرکل راهداری استان بوشهر:

تمام محور‌های مواصلاتی استان بوشهر باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تمام محور‌های مواصلاتی این استان باز و رفت و آمد در جریان است.

کد خبر: ۱۴۱۶۰۷
۱۴:۱۸ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

تمام محور‌های مواصلاتی استان بوشهر باز است



دیدارنیوز: سید حمیدرضا علم چهارشنبه ۱۶ آذر اظهار کرد: محور‌های مواصلاتی بارندگی‌ها از دیروز در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان و دشتی آغاز شده است، اما خوشبختانه تاکنون انسداد محوری گزارش نشده و رفت و آمد در جریان است.

وی اضافه کرد: در پی بارندگی‌ها ریزش نقطه‌ای کوه در محور‌های برازجان-دالکی-کنارتخته گزارش شده است؛ شب گذشته با گزارش ریزش کوه با حجم کم در محور برازجان-تنگ‌ارم و سیراف-جم نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وارد عمل شدند و مشکل را برطرف کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح زمستانه در این استان تصریح کرد: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری در این طرح مشارکت دارند.

علم عنوان کرد: تعداد ۱۶ راهدارخانه استان بوشهر به امکانات و توانمندی لازم مجهز شده‌اند و وظیفه مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تأسیسات موجود محور‌های ارتباطی را در طرح راهداری زمستانی برعهده دارند.

وی با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان بوشهر و بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان درخواست کرد با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی از تصادفات و سوانح جاده‌ای پیشگیری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی