تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حاشیه‌های مراسم روز دانشجو در دانشگاه ایلام

در مراسم روز دانشجو در دانشگاه ایلام دانشجویان از مطالبات خود گفتند.

کد خبر: ۱۴۱۶۰۴
۱۳:۱۸ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

حاشیه‌های مراسم روز دانشجو در دانشگاه ایلام

 

دیدارنیوز: «حسین بلوچی» دبیر انجمن علمی برق، خواستار استفاده بیشتر از نخبگان دانشجویی در رشته‌های مختلف شد و گفت: باید آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را به نفع نقش‌آفرینی بیشتر دانشجویان تغییر داد و به‌روز کرد.
«نیلوفر حسامی» دبیر کانون قلم نیز گفت: برخی از کانون‌ها مانند کانون آسیب شناسی آسیب‌های اجتماعی، همیاران سلامت، کارآفرینی و هلال احمر در راستای پاسخ به نیاز‌های جدی تشکیل شده و نیازمند توجه بیشتر هستند.
«زهره صیدی»، دبیر دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه نگرانی عمده دانشجویان را بیکاری پس از فارغ‌التحصیلی عنوان و تصریح کرد: مسئولان باید پتانسیل‌های موجود را برای اشتغال دانش‌آموختگان به فعلیت درآورند.
«علی‌اکبر هنرمند» مسئول واحدسیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام، نیز اظهار کرد: دانشجو نباید درد مملکتش را فراموش کند.
وی با اشاره به نامه‌نگاری این تشکل به استاندار و نمایندگان استان در مجلس از عدم پاسخ مسئولان انتقاد کرد و گفت: از یاد نمی‌بریم که مسئولان انقلابی پشت دانشجوی انقلابی را خالی کرده‌اند و ما باید رویه‌ای جدید را در پیش بگیریم، رسالت من دانشجو اتصال به درد مردم است نه عقد اخوت با جریان‌های سیاسی.
این دانشجوی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام گفت: دانشجویان دانشگاه ایلام هم معترض به فقر و تورم و سیاست‌گذاری‌های غلط اقتصادی و آموزش آسیب‌دیده هستند.
وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور که گفتمان دولت را گفتمان امام و رهبری دانسته‌اند، ادامه داد: تا کی قرار است تاوان سیاست‌های غلط مسئولان را امام و رهبری بدهند؟
هنرمند ادامه داد: چندی پیش از یکی از مسئولان اجرایی کشور در ایلام شنیدم که نگاه دولت خیلی نگاه نزدیک به نگاه رهبری است، بیایید با هم صحبت کنیم، چرا نقد ما از خود را، نقد اصل نظام می‌دانید؟
وی ادامه داد: اینکه در این دانشگاه فحش رکیک به گوش نمی‌رسد به خاطر رفتار متمدنانه در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی است که مسئولان باید پای حرف دانشجویان بنشینند.
وی در پایان خطاب به مسئولان سه بار توصیه کرد: به عهد خود وفا کنید.
«قندهاری»، دبیر دبیران کانون‌های فرهنگی هنری نیز ضمن معرفی فعالیت‌های این کانون‌ها گفت: در کانون ایرانشناسی برای برگزاری اردو‌ها مشکل وسیله نقلیه و آیین‌نامه‌های آن وجود دارد که امیدوایم حل شود.
وی از مسئولان خواست جاده مسیر دانشگاه‌های ایلام و علوم پزشکی را مرمت کنند.
«مسعود بیگی»، از بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام نیز خواستار پاسخگویی بیشتر مسئولان شد و گفت: لازم است دفتر مدیریت منابع نفت و گاز استان ایلام در خود استان مستقر باشد تا مردم ایلام بیشتر و بهتر از مزایای آن برخوردار شوند.
«برفی‌پور» از انجمن علمی عمران نیز خواستار توجه ویژه به موضوع دانش‌بنیانی در دانشگاه شد و گفت: استعداد‌های خوبی در سطح دانشگاه وجود دارد که امیدواریم با تلاش مسئولان زمینه شکوفایی بیشتر این استعداد‌ها فراهم شود.
اعلام نتیجه قرعه کشی دانشجویان مشهد اولی و برگزاری قرعه کشی برای اهدای هدایای نقدی به دانشجویان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی