تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
با حضور ۱۲ گروه نمایشی از ۶ شهرستان استان

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل برگزار شد

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل با حضور ۱۲ گروه نمایشی از ۶ شهرستان استان در سالن پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۱۵۹۹
۱۳:۰۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل برگزار شد

 

دیدارنیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ۱۶ آذر در مراسم اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استان اردبیل گفت: در اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استانی با حضور ۱۲ گروه‌های هنری از ۶ شهرستان مشکین‌شهر، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نیر و پارس‌آباد شاهد برگزاری یک رویداد مناسب هنری و نمایشی بودیم که با ارزیابی داوران، از آثار برتر تجلیل شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره تئاتر استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد با ۲ هدف برگزار شد که در گام نخست رونق تئاتر در شهرستان‌ها را هدف‌گذاری کردیم و در کنار آن سعی کردیم تا عدالت فرهنگی به‌عنوان رویکرد دولت سیزدهم موردتوجه و حمایت قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مشارکت گروه‌های مختلف تئاتر را در این جشنواره یادآور شد و گفت: سطح جشنواره بسیار بالا بود و ما توانستیم برای اولین‌بار سه اثر منتخب از استان را راهی جشنواره منطقه‌ای و ملی کنیم.

بحرالعلومی حضور هیئت داوران و بازبینی را برای مشاهده آثار در زمان برگزاری جشنواره‌های شهرستانی یادآور شد و افزود: ۱۲ گروه هنری در مجموع با هم رقابت کردند تا از بین آن‌ها در بخش‌های مختلف از هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدایا تجلیل شد.

وی به برگزاری جشنواره ملی و یا منطقه‌ای در سال آینده برای گرامیداشت یکصدمین سال فعالیت تئاتر در خلخال اشاره کرد و ادامه داد: تلاش ما بر این است تا با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سطح ملی این رویداد را برگزار کنیم که در صورت تحقق‌نیافتن این امر به‌صورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های هم‌جوار جشنواره تئاتر خلخال و یادبود یکصدمین سال فعالیت تئاتر در این شهرستان گرامی داشته خواهد شد.

بحرالعلومی خاطرنشان کرد: در کنار این رویداد، ما در مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری جشنواره‌های تئاتر خیابانی نیز هستیم که با محوریت مسائل فرهنگی برگزار شد و قطعاً در سال آینده نیز در موضوعات متنوع این جشنواره با حضور گروه‌های مختلف هنری ادامه خواهد یافت.

وی موفقیت گروه‌های تئاتر خیابانی را در جشنواره‌های خارج از استان یادآور شد و اضافه کرد: در آخرین افتخارآفرینی تئاتر خیابانی اردبیل موفق شد در جشنواره آستارا جوایز متعددی را نصیب خود کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره تئاتر استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا سطح کیفی این رویداد‌های هنری ارتقا یافته و یک شرایط مناسبی را در توان‌افزایی هنر نمایش استان شاهد باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی