تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پاسخ داور ایرانی به دیدار در مورد شایعات اخیر

فغانی: من در قطر هستم و مشکلی نیست!

در روزهای گذشته و پس از حذف اروگوئه به مرحله یک هشتم، خبرهایی مبنی بر حذف علیرضا فغانی از جام‌جهانی به وجود آمد و او پاسخ کوتاهی به خبرنگار دیدارنیوز داده است.

کد خبر: ۱۴۱۴۹۴
۱۸:۲۷ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

فغانی جام جهانی

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: پنالتی بحث برانگیز علیرضا فغانی در دیدار پرتغال و اروگوئه در روزهای گذشته شائبه‌های زیادی در مورد ادامه حضور او در جام جهانی به وجود آورده است.
اروگوئه‌ای‌ها که به خاطر محاسبه تفاضل گل، از صعود به مرحله یک چهارم جام جهانی بازماندند حالا انگشت اتهام را به سمت داور نامدار ایرانی، علیرضا فغانی نشانه رفته‌اند.حتی شایعاتی نیز مبنی بر حذف فغانی از دور بعدی جام به گوش رسید.

در شرایطی که هیچ خبر مشخص و رسمی در مورد کنار گذاشتن یا ادامه کار داور ایرانی در بازی‌های باقی‌مانده جام جهانی منتشر نشده، بهتر دیدیم در این رابطه از خود فغانی بپرسیم. فغانی نیز با ذکر این نکته که امکان صحبت کردن ندارد به صورت پیام به دیدار پاسخ داد: «من هنوز در قطر هستم و مشکلی وجود ندارد.»
با توجه به حضور سه تیم آسیایی در مرحله یک هشتم و اینکه تا امروز قضاوتی به علیرضا فغانی سپرده نشده، این احتمال وجود دارد که برای دور بعد و مرحله یک چهارم مجدد قضاوت به فغانی سپرده شود.

علیرضا فغانی تنها نماینده فوتبال ایران است که هنوز در جام جهانی قطر حضور دارد و این سومین دوره قضاوت او در این مسابقات به شمار می‌رود و از این حیث او پرافتخارترین شخصیت فوتبال ایران در جام جهانی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی