تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رویینگ قهرمانی آسیا؛ دختران ایران طلایی شدند

مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا از ۹ آذر با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند آغاز و فینال مسابقات برگزار شد که ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۴ مدال برنز شد.

کد خبر: ۱۴۱۳۳۸
۱۲:۳۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

قهرمانی آسیا؛ دختران رویینگ ایران طلایی شدند

دیدارنیوز: تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند ۲ مدال طلا و ۴ برنز گرفت.

تیم رویینگ چهارنفره سبک وزن با ترکیب زینب نوروزی و کیمیا زارعی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در دور فینال با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، تایلند و فیلیپین رقابت کردند و در پایان با زمان ۷:۳۳.۱۸۷ دقیقه صاحب مدال برنز مسابقات شدند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و تایلند طلا و نقره گرفتند.

امیرحسین محمودپور در رویینگ یک نفره سنگین وزن مردان با حریفانی از هنگ کنگ، ازبکستان، ویتنام، تایلند و چین مسابقه داد و در پایان با زمان ۸:۱۲.۷۶۵ دقیقه پس از نمایندگان هنگ کنگ و تایلند سوم و صاحب مدال برنز شد.

نازنین ملایی در رویینگ یک نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ازبکستان، کره، چین، قزاقستان و هنگ کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان ۹:۰۱.۳۹۸ دقیقه بالاتر از پاروزن چین و با اختلاف بیش از ۱۰ ثانیه‌ای اول شد و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در رویینگ دونفره مردان جوانان با حریفانی از تایلند، هند، هنگ کنگ، ویتنام و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۱۶.۱۵۹ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان هند و هنگ کنگ اول و دوم شدند.

حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در فینال رویینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از ازبکستان، چین، اندونزی، هند و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۱۴.۳۶۷ دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند.

مهسا جاور و نازنین ملایی در رویینگ دونفره سنگین وزن بانوان در رقابت با پاروزنان ویتنام، کره، اندونزی، چین و هنگ کنگ با زمان ۷:۵۹.۵۵۹ دقیقه بر سکوی نخست آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند.

در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.

رویینگ قهرمانی آسیا؛ دختران ایران طلایی شدندرویینگ قهرمانی آسیا؛ دختران ایران طلایی شدند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی