تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
اوج هیجان در فوتسال بانوان

پیکان پیروز دوئل صدرنشینی

در ادامه سوپر لیگ رقابت‌های فوتسال بانوان در هفته دوازدهم شاهد دو فینال زودرس میان پیکان ـ پالایش و نصر ـ مس رفسنجان بودیم که در نهایت برتری با تیم‌های پیکان و نصر بود.

کد خبر: ۱۴۱۳۱۵
۰۹:۲۸ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

لیگ فوتسال زنان

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: هفته دوازدهم رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال زنان با دو دیدار میان ۴ تیم بالانشین جدول برگزار شد و در پایان پیکان موفق شد در دوئل صدرنشینی پالایش را با سه گل شکست دهد. تیم سوم جدول نصر نیز توانست تیم رقیب، مس رفسنجان را که رده چهارم قرار دارد با شکست بدرقه کند.

پیکان پیروز دوئل صدرنشینی

 

شاگردان اردلان، یکه تاز رقابت‌های فوتسال

حساس‌ترین مسابقه در هفته دوازدهم سوپر لیگ فوتسال، نبرد تیم‌های اول و دوم جدول در آبادان بود. شاگردان نیلوفر اردلان تا پیش از این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به حریف آبادانی خود پالایش، در صدر جدول قرار داشتند و این بازی برای دو تیم حکم مرگ و زندگی داشت. نهایتا جدال این دو تیم که از ابتدای فصل در کورس صدرنشینی قرار گرفته بودند با پیروزی سه بر صفر پیکانی‌ها به اتمام رسید تا این تیم با ۲۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی بایستد. سه گل شاگردان اردلان در این دیدار توسط فاطمه اعتدادی، فرشته کریمی و سحر زمانی به ثمر رسید. پالایش نفت آبادان نیز با متحمل شدن دومین شکست از رتبه دوم به رتبه سوم جدول، سقوط کرد و جای خود را به شاگردان فاطمه شریف نصر فردیس داد.

کامبک نصر و صعود به رده دوم جدول

در دیگر دیدار حساس این هفته، باید به رویارویی دو تیم سوم و چهارم جدول اشاره کنیم. شاگردان شریف دراین دیدارابتدا یک گل عقب افتادند، اما در ادامه این نساء احدی بود که با دبل در این مسابقه، تیم میزبان را از حریف رفسنجانی خود پیش انداخت و سارا شیربیگی گل سوم نصری‌ها را وارد دروازه مس کرد تا با این نتیجه و با توجه به شکست پالایش در دیدار برابر پیکان، نصری ها با ۲۶ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کنند.

در پایان این دیدار، مس رفسنجان نیز با ۲۳ امتیاز همچنان در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

در قعر جدول نیز تیم پویندگان این هفته با تساوی برابر ملی حفاری موفق شد یک امتیاز به دست بیاورد. این بازی پر گل و با تساوی سه بر سه به پایان رسید، ولی تیم فجرهمچنان با یک برد، یک تساوی و ۱۰ باخت با تفاضل گل ۵۴- در رده هشتم جدول قرار دارد.

سایر نتایج به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان ۰ – ۳ پیکان

هیئت فوتبال نطنز ۴ – ۴ رایزکو صفادشت

نصر فردیس ۳ – ۱ مس رفسنجان

ملی حفاری ایران ۳ – ۳ فجر شیراز

برچسب ها: فوتسال زنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی