تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
شکست تیم‌های سوم و چهارم جدول

سیرجانی‌ها صدرنشین لیگ فوتبال زنان

در ادامه رقابت‌های فوتبال بانوان دو تیم بالا نشین شهرداری سیرجان و خاتون بم با پیروزی مقابل حریفان خودشان باز هم با امتیازات برابر در جدول باقی ماندند.

کد خبر: ۱۴۱۳۱۳
۰۹:۱۴ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

لیگ فوتبال زنان

دیدار نیوز ـ سرویس ورزشی: هفته ششم رقابت‌های لیگ فوتبال بانوان با تداوم برتری شهرداری سیرجان و خاتون بم همراه بود و هر دو تیم با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تنها برتری شهرداری تفاضل گل ۲۰+ نسبت به همشهری خودش خاتون است که تفاضل گل ۱۳+ دارد.

تقابل مربی فعلی و سابق تیم ملی

در این هفته تیم خاتون بم در دیداری حساس به صاف تیم سوم جدول سپاهان رفت و موفق شد در این دیدار حرف خود را پشت سر بگذارد. این دیدار مصاف شاگردان مرضیه جعفری مربی فعلی تیم ملی، با مریم ایراندوست مربی سابق تیم ملی بود. جایگاه دوم و سومی جدول و امتیازات نزدیک دو تیم هم باعث بالا بردن حساسیت بازی شده بود. دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند، اما در نهایت این زهرا قنبری، خانم گل فصل قبل بود که در دقیقه ۸۲ دروازه سپاهان را باز کرد تا با این نتیجه، خاتون از کورس قهرمانی باقی بماند. سپاهان نیز با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول ماند.

شکست سنگین قو‌های سفید مقابل صدرنشین

در دیگر دیدار این هفته دوتیم شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی مقابل هم صف آرایی کردند. تیم اول و چهارم جدول تا پیش از این دیدار ۱۳ و ۱۲ امتیاز در جدول داشتند، اما شاگردان مریم نجاتی موفق شدند درهمان ابتدای نیمه اول با دبل دو بازیکن یعنی شبنم بهشت و افسانه چترنور و تک گل ملیکا متولی از حریف پیش بیفتند و با ۵ گل درهمان نیمه اول، نسخه حریف را بپیچند. در نیمه دوم هم تلاش ملوانی‌ها راه به جایی نبرد و شهرداری توسط افسانه چترنور در دقیقه ۶۰ به گل سوم رسید و او در این دیدارموفق شد هت تریک کند. با این نتیجه عملا جای جبران برای ملوان باقی نماند. پس از آن ملوانی‌ها در دقیقه ۶۸ توسط فروغ موری موفق شدند یکی از گل‌ها را پاسخ دهند، ولی در پایان بازی با حساب ۶ بر یک به سود شهرداری صدرنشین تمام شد که در این دیدار با گلزنی‌های پی در پی موفق شد تا تفاضل گل خودش را نیز بهتر از قبل کند.

لیگ فوتبال زنان

 

زارع باطری با گل برگشت

در دیگر دیدار این هفته زارع باطری سنندج که هفته گذشته طی خبری عنوان کرده بود تا زمان آزادی وریا غفوری به میدان نمی‌رود و در هفته گذشته نیز حاضر به حضور در زمین نشد، این هفته موفق شد با شکست ۲ بریک  کیان نیشابور، یک برد دیگر به دست بیاورد.

تیم قعر جدولی بادرود در این هفته به مصاف تیم رده پنجمی پالایش گاز ایلام رفت که در پایان نتیجه را ۴ بر صفر به حریف واگذار کرد. تا با ۶ باخت، صفر امتیاز کمترین گل زده ۱ و بیشترین گل خورده ۱۶ و تفاضل گل ۱۵- در قعر جدول لیگ قرار بگیرد.

نتایج هفته ششم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

پیکان البرز ۳ - ۱ ایساتیس کران فارس

پالایش گاز ایلام ۴ - ۰ بادرود تهران

شهرداری سیرجان ۶ - ۱ ملوان بندر انزلی

سپاهان ۰ - ۱ خاتون بم

زارع باطری سنندج ۲ - ۱ کیان نیشابور

برچسب ها: فوتبال زنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی