تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هلند - آمریکا؛ تیم فن‌خال طلسم‌شکنی می‌کند؟

صعود از دور گروهی به عنوان صدرنشین، کم‌ترین انتظاری بود که هواداران فوتبال از هلند داشتند و حالا شاگردان فن‌خال، برای اثبات شایستگی‌هایشان به عنوان یکی از مدعیان حضور در دور نیمه‌نهایی، باید از سد ایالات متحده بگذرند. با صرف نظر از نتایجی که تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شده، فن‌خال به عنوان سرمربی در جام‌جهانی در ۱۰ دیدار اخیر شکست ناپذیر بوده و در صورت شکست نخوردن مقابل ایالات متحده به رکورد ۱۱ دیدار متوالی بدون شکست خواهد رسید که این آمار با ماریو زاگالو برابر خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۱۳۱۱
۰۸:۵۲ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

هلند - آمریکا؛ تیم فن‌خال طلسم‌شکنی می‌کند؟

دیدارنیوز: در اولین دیدار از دور یک هشتم نهایی جام جهانی، هلند و ایالات متحده به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

با پایان مسابقات دور گروهی و تکمیل شدن ۱۶ تیم حاضر در دور نخست مسابقات حذفی، از امروز دیگر خبری از دیدار‌های همزمان نخواهد بود و با انجام ۲ بازی روزانه، یکی از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران و دیگری ۲۲:۳۰، دور یک هشتم نهایی با مصاف هلند مقابل ایالات متحده آغاز خواهد شد و تا سه‌شنبه شب، تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص می‌شوند.

یک هشتم نهایی

هلند – ایالات متحده

شنبه ۱۲ آذر

ساعت ۱۸:۳۰

استادیوم خلیفه (دوحه)

داور: ویلتون سامپایو (برزیل)

شانس پیروزی هلند در پایان ۹۰ دقیقه: ۵۱.۹ درصد

شانس پیروزی ایالات متحده در پایان ۹۰ دقیقه: ۲۲ درصد

هلند به عنوان صدرنشین گروه نخست و ایالات متحده که پس از انگلیس به عنوان تیم دوم گروه دوم، صعودش را در روز پایانی قطعی کرد، هرگز نمی‌خواهند مسیر صعودشان در این نقطه به پایان برسد و هر ۲ تیم از پتانسیل بالایی برای صعود به دور یک چهارم نهایی برخوردارند. هلند به عنوان تیمی که خیلی زود و در دقایق ابتدایی به خواسته‌اش می‌رسد و سپس در دقایق باقی مانده، کاملاً با برنامه گل‌های بیش‌تری هم به ثمر می‌رساند، باید مقابل تیمی به میدان برود که در طول مسابقات دور گروهی نشان داده وقتی به گل نخست دیدار برسد، راه دفاع از اندوخته‌اش را به خوبی بلد است و سخت می‌توان مقابل شاگردان گرگ برهالتر، گل اول را دریافت کرد و سپس به دنبال بازگرداندن نتیجه رفت. هرچند تیم برهالتر اصلاً در جریان بازی گل نمی‌خورد!

فن‌خال به دنبال جاودانگی پیش از خداحافظی
صعود از دور گروهی به عنوان صدرنشین، کم‌ترین انتظاری بود که هواداران فوتبال از هلند داشتند و حالا شاگردان فن‌خال، برای اثبات شایستگی‌هایشان به عنوان یکی از مدعیان حضور در دور نیمه‌نهایی، باید از سد ایالات متحده بگذرند. صرف نظر از نتایجی که تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شده، فن‌خال به عنوان سرمربی در جام‌جهانی در ۱۰ دیدار اخیر شکست ناپذیر بوده و در صورت شکست نخوردن مقابل ایالات متحده به رکورد ۱۱ دیدار متوالی بدون شکست خواهد رسید که این آمار با ماریو زاگالو برابر خواهد بود. آن گاه هلند با صعود و برتری احتمالی مجدد، رکوردشکنی خواهد کرد و لویی فن‌خال در آخرین تجربه حضورش روی نیمکت لاله‌های نارنجی با رکورد لوئیس فلیپه اسکولاری به عنوان شکست‌ناپذیرترین سرمربی تاریخ جام‌جهانی در دیدار‌های متوالی (۱۲) برابری می‌کند.

جام از امروز برای هلند آغاز می‌شود!
هلند در ۵ دوره اخیر حضورش در جام‌جهانی، ۴ مرتبه موفق به صعود تا حداقل یک چهارم نهایی شده و آخرین خروج لاله‌های نارنجی از مسابقات در در یک هشتم به سال ۲۰۰۶ بازمی‌گردد؛ جایی که هلند پایین‌تر از آرژانتین به عنوان تیم دوم گروه صعود کرده بود و در نهایت مقابل پرتغال شکست را پذیرفت. از طرف مقابل، اما ایالات متحده از مجموع ۴ بار حضورش در مرحله یک هشتم نهایی، تنها یک بار در سال ۲۰۰۲ و با برتری مقابل مکزیک موفق شد پا را از این مرحله فراتر بگذارد. هلند و ایالات متحده ۵ مرتبه (همه دوستانه) مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که تنها یک پیروزی سهم یانکی‌ها بوده و حالا باید دید در اولین دیدار رسمی، چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.

تقابل احتمالی با برزیل و آرژانتین، تاوان صدرنشینی
هلند، اگرچه به عنوان صدرنشین صعود کرده، اما این تیم کار بسیار سختی مقابل شاگردان گرگ برهالتر دارد. تیمی که در دور گروهی و با وجود ه‌گروهی با ولز، ایران و انگلیس، نه تنها شکست ناپذیر باقی ماند، بلکه گلی در جریان بازی‌ها دریافت نکرد و این مهم را مدیون درخشش بازیکنانی از جمله تایلر آدامز، یونس موسی و وستون مک‌کنی است. بازیکنانی که در خط هافبک، با به مقصد رساندن ۷۵.۱ درصد از پاس‌هایشان در یک سوم تدافعی حریف، رتبه هفتم در جام‌جهانی را از این نظر به دست آوردند. در این میان، خط هافبک هلند و ستاره‌ای به نام کودی خاکپو، محکی جدی خواهند خورد و فن‌دایک بدون شک شب راحتی را در پیش ندارد. تیم پیروز در این دیدار، در دور یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار آرژانتین و استرالیا خواهد رفت و در صورت صعود به نیمه‌نهایی در یک قدمی رسیدن به فینال، تیمی به جز کره‌جنوبی، برزیل، ژاپن و کرواسی سد راهشان نمی‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی