تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

«برومند» پس از آزادی به دیدار مدیرعامل استقلال رفت

پرویز برومند، دروازه‌بان سابق تیم استقلال که پس از حضور در تجمعات اعتراضی بازداشت شده بود، روز گذشته از زندان آزاد شد و امروز چهارشنبه به ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال رفت.

کد خبر: ۱۴۱۲۶۸
۱۹:۴۲ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

ملاقات مدیرعامل استقلال و پرویز برومند

دیدارنیوز: علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز میزبان پرویز برومند، دروازه‌بان اسبق و پیشکسوت این باشگاه بود.

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، پس از تلاش‌هایی که مدیرعامل باشگاه همراه با تعدادی از پیشکسوتان جهت حل مشکل پرویز برومند و وریا غفوری انجام داد، این دو بازیکن پیشین استقلال، روز گذشته به خانه‌هایشان بازگشتند.

پرویز برومند نیز به همین دلیل برای تقدیر از فتح‌الله‌زاده به دفتر باشگاه استقلال آمد و در خصوص مسایل مختلف با ایشان گفتگو کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال نیز ضمن ابراز خوشحالی از حل مشکل برومند و غفوری، از مساعدت صالحی، دادستان استان تهران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش دیدارنیوز، پرویز برومند چندی پیش به دلیل حضورش در تجمعات شهرک غرب تهران توسط پلیس بازداشت شده بود.

ملاقات مدیرعامل استقلال و پرویز برومند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی