تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

سجاد غلامی یکسال به صورت تعلیقی محروم شد

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، سجاد غلامی با توجه به داشتن سوابق انضباطی و همچنین ابراز پشیمانی، به مدت یکسال محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات و رویداد‌های ورزشی کشتی به صورت تعلیقی محکوم شد.

کد خبر: ۱۴۱۲۶۳
۱۸:۰۷ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

سجاد غلامی یکسال به صورت تعلیقی محروم شد

دیدارنیوز: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، رأی خود را در مورد تخلف صورت گرفته در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا اعلام کرد.

به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در خصوص تخلف صورت گرفته در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، دومین جلسه کمیته حقوقی و انضباطی با حضور ابراهیم مهربان دبیر و سایر مسئولان فدراسیون، رئیس کمیته انضباطی و اعضای این کمیته، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی، سجاد غلامی ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم در این مسابقات، امید قاسمی پزشکیار تیم اعزامی روز سه شنبه ۸ آذر ماه برگزار شد که رأی صادره پس از تأیید فدراسیون کشتی، به شرح زیر است:

با بررسی‌های صورت گرفته و بازبینی تمام ابعاد رخ داده از جمله اخد اظهارات حاضرین در این مسابقات، نامه اتحادیه جهانی کشتی و نظرات اعضا، سجاد غلامی (کشتی گیر) با توجه به داشتن سوابق انضباطی و همچنین ابراز پشیمانی، به مدت یکسال محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات و رویداد‌های ورزشی کشتی به صورت تعلیقی محکوم شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی