تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

اختصاص ۱۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های اسلامشهر بعد از سفر رئیس جمهور

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برکات سفر آیت الله رئیسی به این شهرستان گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های مهم و زیر ساختی اسلامشهر اختصاص یافته است.

کد خبر: ۱۴۱۱۹۶
۱۸:۰۷ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

اختصاص ۱۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های اسلامشهر بعد از سفر رئیس جمهور

 

دیدارنیوز: حسین حبیبی روز سه شنبه به ایرنا گفت: مصوبات سفر پر خیر و برکت آیت الله دکتر رئیسی به شهرستان اسلامشهر بزودی در جلسه‌ای که با حضور محسن منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور و دکتر شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های مهم و زیر ساختی شهرستان اختصاص یافته است.

به گفته فرماندار اسلامشهر، با تسریع در پرداخت این اعتبارات شاهد رشد چشمگیر پروژه‌های مهم اسلامشهر خواهیم بود.
 

تخصیص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر

حبیبی تصریح کرد: جهت تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و برابر دستور رئیس جمهور، تا پایان سال جاری شاهد تکمیل اورژانس و درمانگاه‌های این بیمارستان خواهیم بود.

فرماندار اسلامشهر همچنین به تاکیدات رئیس جمهور جهت آغاز بهره برداری از بندرخشک «آپرین» به عنوان بزرگترین مرکز لجستیک کشور تا دوماه آینده اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع نیز یکی دیگر از مصوبات این سفر است و امیدواریم با تعامل و همکاری شرکت راه آهن و گمرک جمهوری اسلامی این مجوعه عظیم فعالیتش را بطور رسمی آغاز کند.

وی ادامه داد: در مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان‌های استان تهران ۲۰۰میلیارد تومان برای تکمیل طرح اتصال متروی اسلامشهر به تهران، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به منظور اجرای شبکه فاضلاب اسلامشهر، ۹۰ میلیارد تومان در زمینه حفاری چاه‌های جدید آب و اصلاح شبکه فرسوده انتقال آب و ۴۵ میلیارد تومان برای توسعه شبکه برق و نوسازی شبکه، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تجهیز مراکز درمانی اختصاص یافته که امیدواریم با تسریع در پرداخت این اعتبارات اجرای این پروژه‌ها با شتاب بیشتری تداوم یابد.

حبیبی خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبار و تسریع در تکمیل پروژه کمربندی جنوبی، اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم، اتخاذ تصمیم کارشناسی برای رفع اختلافات شهرداری اسلامشهر و شرکت راه آهن جهت اجرای کمربندی شمالی، تقویت نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر از طریق احداث کلانتری و تامین تجهیزات و ادوات مورد نیاز، نوسازی و بهسازی مدارس فرسوده شهرستان، افزایش سرانه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی نیز از دیگر اولویت‌های شهرستان برای تصویب به عنوان مصوبات سفر رئیس جمهور به اسلامشهر خواهد بود.

آیت الله رئیسی پنجشنبه سوم آذر به اسلامشهر سفر کرد؛ این شهرستان با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی