تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تعدادی از سینماگران بازداشتی آزاد می‌شوند

پس از بازداشت تعدادی از بازیگران و هنرمندان کشورمان در پی واکنش به ناآرامی‌های اخیر و حمایت از معترضان، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی از آزادی تعدادی از سینماگران خبر داد.

کد خبر: ۱۴۱۱۸۴
۱۷:۲۲ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

تعدادی از سینماگران بازداشتی آزاد می‌شوند

دیدارنیوز: پیگیری کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضائیه و خانه سینما، در خصوص سینماگران بازداشت شده در ناآرامی‌های اخیر، نتیجه بخش بوده و پرونده تعدادی از سینماگران مورد مساعدت قرار گرفت.

روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در راستای رسیدگی و پیگیری مشکلات سینماگران بازداشت شده در پی ناآرامی‌های اخیر، گفت: کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضائیه و خانه سینما که مدت‌ها قبل به منظور پیگیری مشکلات سینماگران در محل سازمان سینمایی تشکیل شده است، در جلسات متعددی با مراجع و دستگاه‌های ذیربط در خصوص پرونده سینماگرانی که طی دو ماه اخیر به واسطه برخی فعالیت‌ها و موضع گیری‌ها دچار مشکلات قضایی شده‌اند، تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

وی افزود: به موجب این جلسات تعدادی از پرونده این سینماگران با سرعت بیشتری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که از آن میان برخی پرونده‌ها به اخذ تعهد و برخی دیگر منجر به صدور قرار وثیقه و آزادی بازداشت شدگان شد.

سهرابی ادامه داد: طی روز‌های اخیر موضوع سینماگران بازداشتی و همچنین تعیین تکلیف پرونده تعدادی از فعالان صنوف مختلف سینمایی با پیگیری مداوم سازمان سینمایی در کمیته قضایی که متشکل از نمایندگانی از دادستانی، خانه سینما و سازمان سینمایی است با همکاری مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و در مواردی که امکان مساعدت و اغماض وجود داشته است نهایت همکاری صورت گرفت.

وی عنوان کرد: کمیته قضایی سازمان سینمایی کماکان به تلاش خود در جهت حل و فصل مشکلات و مسائل بوجود آمده برای اعضای سینما ادامه خواهد داد تا به یاری خدا، هر چه زودتر مشکلات سینماگران مرتفع شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی