تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

نماینده مجلس: دولت تعرفه‌گذاری پرستاران را اجرایی کند

جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس در تذکری شفاهی بیان کرد: انتظار می‌رود دولت تعرفه گذاری پرستاران را که حق آنان است، اجرایی کند.

کد خبر: ۱۴۱۱۵۸
۱۱:۱۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

نماینده مجلس: دولت تعرفه‌گذاری پرستاران را اجرایی کند

دیدارنیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در اجرای تعرفه گذاری پرستاران به منظور حمایت از این قشر شد.

جبار کوچکی نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس، بیان کرد: فرا رسیدن هفته پرستار را به همه پرستاران که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌کنند تبریک می‌گویم. انتظار می‌رود دولت تعرفه گذاری پرستاران را که حق آنان است، اجرایی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در هفته پرستار در جهت تشویق و حمایت از پرستاران می‌توان انجام داد اجرای تعرفه گذاری پرستاران است. نظام تعرفه گذاری پرستاران مطالبه مقام معظم رهبری بوده و مجلس نیز بر آن تاکید دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی