تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد

رشد ۱۲ درصدی کشف پرونده‌های زمین‌خواری در گلستان

گلستان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان از کشف ۵۳ فقره پرونده در حوزه زمین‌خواری طی هشت ماهه امسال در گلستان خبر داد و گفت: این مهم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۱۴۱۱۲۴
۱۶:۲۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱

رشد ۱۲ درصدی کشف پرونده‌های زمین‌خواری در گلستان

دیدارنیوز: عباسعلی پهلوانی‌نسب امروز دوشنبه ۷ آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی پرونده‌های مختلفی در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل می‌شود که تشکیل پرونده‌های جرائم و مفاسد اقتصادی طی هشت ماه امسال در استان با افزایش ۶۲ درصدی همراه بوده است.

وی از افزایش ۵۳ درصدی آمار دستگیری متهمان جرایم اقتصادی در گلستان خبر داد و افزود: در هشت ماهه سال جاری ۱۹۷ فقره پرونده در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه ۶۲ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال ۲۱۴ متهم دستگیر شدند که ۵۳ درصد رشد داشته است، بیان کرد: ارزش ریالی کل پرونده‌های جرائم اقتصادی ۱۱ هزار و ۹۶۹ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل با ۷۵۴ درصد رشد همراه بوده است.

پهلوانی‌نسب، اخلال در نظام اقتصادی، زمین‌خواری، رباء، پولشویی، اختلاس، ارتشاء، احتکار، فرار مالیاتی و تسهیلات غیرمجاز و ... را از جمله جرائم اقتصادی برشمرد و گفت: در هشت ماه امسال ۵۳ فقره پرونده در حوزه زمین‌خواری در گلستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی کل مساحت و متراژ اراضی کشف شده در حوزه زمین‌خواری را یک میلیون مترمربع اعلام کرد و ابراز داشت: ارزش ریالی زمین‌خواری هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که از لحاظ ارزش ریالی با رشد یک هزار و ۸۰۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان به احتکار کالا‌های اساسی اشاره کرد و گفت: در حوزه احتکار ۱۱۴ فقره پرونده طی هشت ماهه امسال تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه ۷۲ درصد رشد داشته است، همچنین ۱۱۷ نفر دستگیر شدند که با رشد ۱۱۷ درصدی همراه بوده است.

پهلوانی‌نسب با بیان اینکه ریالی پرونده‌های احتکاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه ۳۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد، گفت: امسال دو پرونده فرار مالیاتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در گلستان تشکیل شده است.

وی به پرونده‌های زمین‌خواری اشاره کرد و توضیح داد: یک فقره پرونده به متراژ ۲۱۹ هزار مترمربع به ارزش ریالی چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرگز، یک فقره پرونده به متراژ ۵۲ هزار و ۸۸۴ مترمربع و به ارزش ریالی بیش از ۳۰ میلیارد ریال در گنبدکاووس و یک فقره پرونده به مساحت ۲۱۰ هزار مترمربع و به ارزش ریالی دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در گالیکش در حوزه زمین‌خواری تشکیل شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان از کشف یک فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی به میزان ۱۳۳ هزار و ۳۷۶ یورو به ارزش ریالی ۴۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال در گرگان خبر داد و متذکر شد: کشف یک فقره احتکار سرم پزشکی به تعداد ۱۸ هزار و ۲۸۰ عدد به ارزش چهار میلیارد ریال در گنبدکاووس از دیگر پرونده‌های تشکیل شده در حوزه احتکار بوده است.

پهلوانی‌نسب به احتکار یک فقره نهاده‌های دامی به میزان ۴۹ هزار کیلوگرم به ارزش ۶ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: همچنین یک فقره احتکار رب به میزان ۸۲ تن به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار در گرگان کشف شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی