تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

«مسی» تهدید شد! +ویدیو

ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی‌ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.

کد خبر: ۱۴۱۱۰۹
۱۲:۵۸ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱

«مسی» تهدید شد! +ویدیو

دیدارنیوز: به نوشته روزنامه دیلی میل، لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که از دید بسیاری به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مطرح است، در دیدار دوم تیم مکزیک و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ گلزنی کرد تا آرژانتین این دیدار را با پیروزی دو بر صفر سپری کند و همچنان رویایش را برای قهرمانی در جام جهانی زنده نگه دارد.

با این حال ویدیویی جنجالی از خوشحالی مسی و هم تیمی‌هایش بعد از این برد در رختکن منتشر شده و عده‌ای بر اساس این ویدیوی مبهم ستاره آرژانتینی را متهم به توهین به شیئی که ظاهرا لباس تیم ملی مکزیک یا پرچم این کشور است، کرده‌اند.

کانلو آلوارز، قهرمان مکزیکی چند دوره رقابت‌های جهانی بوکس در واکنش به این ویدیو حتی مسی را به خاطر بی‌احترامی به پرچم کشورش تهدید به برخورد کرده است.

دیلی میل نوشت: در این ویدیو مسی در حین آواز خواندن و تلاش برای درآوردن استوک‌های ورزشی خود ظاهرا به این شی سبز رنگ که بیشتر شبیه به پیراهن تیم ملی مکزیک است و از دید برخی نیز می‌تواند پرچم کشور مکزیک باشد لگد می‌زند.

فیلمی که مدعی هستند مسی به پیراهن مکزیک لگد زده است

آلوارز در توئیت تهدید آمیزش علیه مسی در تفسیر خودش از این واقعه نوشت: آیا شما هم می‌بینید که مسی دارد زمین را با پیراهن و پرچم ما تمیز می‌کند. او بهتر است دعا کند من گیرش نیاورم. وقتی من به آرژانتین احترام می‌گذارم او هم باید به مکزیک احترام بگذارد. صحبت من درباره کلیت یک کشور نیست بلکه درباره گندی است که مسی زد! "

با این حال هواداران تیم ملی آرژانتین از زدن چنین اتهامی به مسی متعجب شدند.

پاسخ سرخیو آگوئرو مهاجم سابق تیم‌ملی آرژانتین به تهدید بوکسور مکزیکی

«آقای کانلو دنبال بهانه یا مشکل نباشید، مطمئناً از فوتبال و اتفاقاتی که در رختکن می‌افتد خبر ندارید. پیراهن‌ها بعد از اتمام بازی‌ها به دلیل تعریق همیشه روی زمین است و اگر خوب ببینی مسی داشت کفش خود را درمی آورد و تصادفاً به پیراهن ضربه می‌زند.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی