تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
امتیازات نزدیک در بین ۴ تیم لیگ برتری فوتبال زنان

رقابت شهرداری و خاتون برای صدرنشینی

هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال زنان نیز با امتیازات نزدیک تیم‌های بالای جدول دنبال شد و به نظر می‌آید تا پایان مسابقات این منوال ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۱۰۴۷
۱۳:۱۸ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

لیگ فوتبال زنان

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در هفته پنجم و ساعاتی پیش از شروع رقابت‌های لیگ فوتبال زنان، تیم زارع باتری سنندج از حضور در بازی مقابل خاتون بم، انصراف داد. این دومین بازی در لیگ است که حریفان از صف آرایی برابر خاتون انصراف می دهند. هفته اول لیگ نیز تیم کیان نیشابورحاضر به حضور در زمین نشد و این باز نوبت زارع باتری بود. پس با این حساب نتیجه ۳ بر صفر به سود خاتون بم، ثبت شد.

شهرداری برد و تفاضل گلش را بهتر کرد

شهرداری رفسنجان همشهری خاتون که چند هفته ای است با امتیاز برابر و تنها به دلیلی تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد. این هفته مهمان بادرود تهران بود. در این دیدار همچون بازی‌های گذشته این تیم،  افسانه چتر نور موفق به گل زنی شد و تیم شهرداری با همان یک گل به رختکن رفت. در نیمه دوم ملیکا متولی مدافع ملی پوش شهرداری که فرصت برای جلو کشیدن پیدا کرده بود موفق شد دبل کند. در نهایت شهرداری با همین ۱۳ گل و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون در صدر باقی ماند. گفتنی است تیم بادرود نیز با ۵ باخت و صفر امتیاز و تفاضل گل ۱۱- در قعر جدول قرار دارد. این تیم تا امروز ۱۲ گل دریافت کرده و تنها موفق شده یک گل به ثمر برساند.

شاگرد از پس استاد برنیامد

تیم سپاهان که این روزها با حضور مریم ایراندوست شرایط بهتری پیدا کرده این هفته نیز موفق شد با دو گل از سد پیکان البرز بگذرد. پیکانی‌ها با مربیگری سارا قومی که روزی شاگرد ایراندوست بوده، انگیزه‌های زیادی در این دیدار داشتند و موفق شدند ابتدا از حریف خودشان یک گل جلو بیفتند. اما در ادامه با گل هاجر دباغی در وقت اضافه نیمه اول موفق شدند بازی را به تساوی بکشند. در نیمه دوم هم این سپاهانی ها بودند که حملات زیادی را روی دروازه پیکان تدارک دیدند موفق شدند با کسب سه امتیاز حساس با ۱۲ امتیاز جایگاه خودشان را در جدول تثبیت کنند. تا اینجا ملوان و سپاهان هر دو ۱۲ امتیازی هستند و سپاهانی‌ها تنها با تفاضل گل بهتر در جایگاه سوم قرار دارند و ملوان چهارم است.

ملوان و برد اقتصادی

ملوانی‌ها در دیدار هفته پنجم مقابل ایساتیس با تک گل فهیمه ارزانی در دقیقه ۹ موفق شدند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. قوهای سفید با هدایت معصومه جهانچی نتایج خوبی کسب کردند و در ۵ هفته گدشته با ۴ برد و یک باخت با ۱۲ در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

نیشابور ۴ گل به کیان زد

در دیگر دیدار این هفته کیان نیشابور با ۴ گل از حریف خودش پالایش گاز ایلام شکست خورد. در این دیدار تیم مهمان موفق شد در نیمه نخست این دیدار و طی ۲۰ دقیقه ۴ گل به حریف خودش بزند. گلهای این بازی را روژین تمتریان در دقایق ۱۶ و ۳۵ و طاهره آزادی و سمیه خرمی  در نیمه دوم به ثمر رساندند.

لیگ فوتبال زنان

برچسب ها: فوتبال زنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی