تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

آصفری: وزیر نفت، سلامت مردم را به خطر انداخته است

آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس گفت: رئیس جمهور در سفر به اراک دستور داد که سوخت مازوت استاندارد ارائه شود، اما متاسفانه وزیر نفت با مایه گذاشتن از شورای عالی امنیت ملی، سلامت مردم را به خطر انداخته است.

کد خبر: ۱۴۱۰۲۵
۰۹:۵۴ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

آصفری: وزیر نفت هرجا کم می‌آورد از شورای امنیت مایه می‌گذارد

دیدارنیوز: نماینده مردم اراک گفت: وزیر نفت هر جا کم می‌آورد، از شورای عالی امنیت ملی مایه می‌گذارد، این در حالی است که طبق قانون وزارت نفت وظیفه تامین سوخت استاندارد را دارد.

محمدحسن آصفری در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه ۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: قانون هوای پاک متولیان مختلفی دارد، اما وزیر نفت هر جا کم می‌آورد، از شورای عالی امنیت ملی مایه می‌گذارد، این در حالی است که طبق قانون وزارت نفت وظیفه تامین سوخت استاندارد را دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به اراک، ایشان دستور دادند که سوخت مازوت استاندارد ارائه شود، اما متاسفانه وزیر نفت با مایه گذاشتن از شورای عالی امنیت ملی، سلامت مردم را به خطر انداخته است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی وظیفه دیگری ندارد که وزارت نفت برای زیر پا گذاشتن قانون، به این شورا متوسل می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی