تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پاسخ کی‌روش به کلینزمن؛ استعفا بده!

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به بی‌احترامی یورگن کلینزمن بازیکن پیشین تیم ملی آلمان ضمن دعوت او به کمپ تیم ملی، از کلینزمن خواست که از سمت خود به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ استعفا دهد.

کد خبر: ۱۴۱۰۱۴
۰۸:۱۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

پاسخ کی‌روش به کلینزمن؛ استعفا بده!

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات اخیر یورگن کلینزمن پاسخ داد.

کارلوس کی‌روش، در جواب بی‌احترامی یورگن کلینزمن به بازیکنان و تیم ملی ایران در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«یورگن عزیز! تو ابتکار عمل به خرج دادی که منو کارلوس صدا کنی، فکر می‌کنم بهتر باشد من هم تو را یورگن صدا کنم. حتی با وجود این که من را نمی‌شناسی، شخصیت من را با یک پیش‌داوری زیر سوال بردی.

مهم نیست چقدر به تو بابت آنچه در زمین فوتبال انجام داده‌ای احترام می‌گذارم، ولی آن صحبت‌ها درباره فرهنگ ایران، تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانم، مایه شرمساری در فوتبال است. البته هیچکس نمی‌تواند به اتحاد ما وقتی در سطح ما نیست صدمه بزند.

حتی اگر هم باشد دوست داریم تو را به عنوان مهمان به کمپ تیم ملی دعوت کنیم؛ با بازیکنان ایران آشنا شوی و از آن‌ها درباره ایران، مردم ایران، شاعران و هنرمندان، جبر (ریاضی) و تمام فرهنگ هزاران ساله ایران یاد بگیری و از بازیکنان ما بشنوی که چقدر آن‌ها به فوتبال عشق می‌ورزند.

به عنوان یک آمریکایی-آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم و با وجود اظهارات توهین‌آمیز تو در بی. بی. سی که تلاش کردی زحمت، فداکاری و توانمندی ما را زیر سوال ببری، ما به تو قول می‌دهیم که هیچ قضاوتی درباره فرهنگ، ریشه و سابقه تو نداشته باشیم و همیشه از تو در بین خانواده خودمان استقبال می‌کنیم.

در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از بازدید از کمپ ما از سمتت استعفا کنی.»

به گزارش دیدارنیوز، یورگن کلینزمن، مهاجم پیشین تیم ملی آلمان به تازگی طبیعت فوتبال ملی ایران را سخت‌گیرانه، پرخطا، معترض و خشن توصیف کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی