تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نگران گرانی میوه شب یلدا نباشید!

اکبر یاوری، عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان تهران می‌گوید که برنامه‌ریزی‌های لازم بری تامین میوه شب یلدا انجام شده و اجازه نمی‌دهند قیمت میوه -که همین الان هم قیمت بالایی دارد- برای شب یلدا بالا برود.

کد خبر: ۱۴۱۰۰۷
۱۹:۱۷ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱

نگران گرانی میوه شب یلدا نباشید!

دیدارنیوز: عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تأمین میوه شب یلدا گفت: اجازه نمی‌دهیم قیمت میوه برای شب یلدا بالا برود.

اکبر یاوری، با بیان اینکه برای تأمین میوه شب یلدا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، گفت: علاوه بر پرتقال، سیب و کیوی، انار و هندوانه برای شب یلدا تقاضای بسیاری دارد.

وی افزود: به دلیل تقاضای بالا قرار است بار هندوانه زیادی از میناب و بار انار از ساوه، شیراز و دماوند به میدان مرکزی میوه و تره بار برسد. البته مقداری هم از این اقلام دپو کرده‌ایم که قیمت‌ها بالا نرود.

یاوری ادامه داد: سایر میوه‌ها یعنی پرتقال، نارنگی و کیوی هم به صورت فراوان در بازار وجود دارد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان تهران گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته عرضه این اقلام را بیشتر خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که قیمت‌ها بالا رود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی