تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
بیست و دوحه (۱۰)، روز هفتم جام جهانی

آرژانتین ۲ - مکزیک صفر؛ «لئو»، فرشته نجات آلبی‌سلسته!

در هفتمین روز از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز دور دوم بازی‌های گروه C و D انجام می‌پذیرد و در نخستین دیدار استرالیا و تونس روبروی هم قرار گرفتند که کانگورو‌ها با گلزنی دوک نماینده آفریقا را از پیش رو برداشتند تا امیدهایشان برای صعود بیشتر شود. عربستان شگفتی‌ساز هم مقابل لهستان باتجربه با دو گل تن به شکست داد. در ادامه بازی‌ها، فرانسه در دیداری سخت و نزدیک ۲ بر یک از سد دانمارک گذشت تا جشن صعود بگیرد. در بازی درگیرانه امشب هم آرژانتین با گل‌های زیبای مسی و فرناندز از سد مکزیک جنگجو عبور کرد.

کد خبر: ۱۴۰۹۹۷
۱۵:۰۹ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱

آرژانتین ۲ - مکزیک صفر؛ «لئو»، فرشته نجات آلبی‌سلسته!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در روز هفتم مسابقات جام جهانی قطر نتایج جالبی رقم خورد؛ استرالیا با برد مقابل تونس به صعود امیدوار شد، لهستان با دو گل عربستان شگفتی‌ساز را شکست داد، فرانسه با برتری دشوار برابر دانمارک به عنوان اولین تیم جشن صعود گرفت و آرژانتین برای شکست مکزیک تا پای جان جنگید و با هنرنمایی لئو مسی پیروز شد و نفس راحتی کشید.

آرژانتین ۲ - مکزیک صفر؛ لئو فرشته نجات آلبی سلسته!

در نبرد سنگین، خشن و درگیرانه تیم‌های آرژانتین و مکزیک، بار دیگر یک نابغه و ابرستاره تفاوت‌ها را رقم زد؛ لئو مسی که نمی‌خواهد آخرین رویایش برای فتح جام جهانی خیلی زود نقش برآب شود، در اولین شوت آرژانتینی‌ها در چارچوب مکزیک، با ضربه‌ای غیرقابل مهار دروازه اوچوآ را فرو ریخت تا ورزشگاه لوسیل غرق در شادی شود.

در ادامه این بازی پرخطا، نوبت به انزو فرناندز رسید تا یک گل زیبای دیگر برای آرژانتین به ارمغان بیاورد، او در دقیقه ۸۷ با پاس مسی و با پای راست گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند تا مکزیک کاملا تسلیم شود.

مسی و یارانش برای کسب این پیروزی تا مرز جهنم رفتند؛ انگار که مکزیک آمده بود تا آن‌ها را ۹۰ دقیقه شکنجه کند!

با وجود با این برد حیاتی، آرژانتین با مسی همچنان در خطر حذف قرار دارد و باید برای جدال سنگین دیگری با لهستان آماده شوند.

آرژانتین ۲ - مکزیک صفر؛ «لئو»، فرشته نجات آلبی‌سلسته!

وضعیت جدول گروه سوم پس از پیروزی آرژانتین

گزارش زنده؛ آرژانتین ۱ - مکزیک صفر

گزارش زنده؛ آرژانتین ۱ - مکزیک صفر

گزارش زنده؛ آرژانتین ۱ - مکزیک صفر

فرانسه ۲ - دانمارک ۱؛ صعود خروس‌ها با دبل امباپه

فرانسه ۲ - دانمارک ۱؛ صعود زودهنگام تیم دشان

تیم‌ملی فرانسه مدافع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام جهانی در یک دیدار سخت و نفس‌گیر برابر دانمارک پیروز شد و صعود خود را به مرحله بعدی جشن گرفت؛ در شبی که کیلیان امباپه فرصت‌طلب از کوچکترین روزنه‌ها برای ضربه زدن به حریف استفاده کرد و دو بار (در دقایق ۶۱ و ۸۶) موفق به گلزنی شد.

نیمه نخست فرانسه در شوت‌ها برتر بود اما مقاومت جانانه دانمارک اجازه خودنمایی به امباپه و یارانش را نداد. در نیمه مربیان، خروس‌ها برای عبور از سد بلند دانمارک به پا‌های امباپه تکیه کردند تا این جوان ۲۳ ساله دشان و تیمش را از مهلکه قرمز و سفید‌های اروپا فراری دهد.

کریستنسن هم تنها توانست گل اول امباپه را پاسخ دهد و در نهایت تیمش شکست خورد.

فرانسه در شرایطی دومین برد خود را در جام جهانی بدست آورد که فاصله زیادی با شکستی بزرگ و شوک‌آور نداشت، اما ضربه برایتوت از نزدیکی دروازه لوریس به اوت رفت تا شانس دوباره به فرانسوی‌ها رو کند.

به این ترتیب، شاگردان دشان با کسب شش امتیاز در گروه چهارم به عنوان اولین تیم صعود کننده راهی دور حذفی شدند.

فرانسه ۲ - دانمارک ۱؛ صعود خروس‌ها با دبل امباپه

وضعیت گروه چهارم پس از برتری فرانسه مقابل دانمارک

گزارش زنده؛ فرانسه ۱ - دانمارک صفر

صحنه گل اول امباپه برابر دانمارک

گزارش زنده؛ فرانسه صفر - دانمارک صفر

 

لهستان ۲ - عربستان صفر؛ روز تلخ برای سعودی‌ها

لهستان ۲ - عربستان صفر؛ با تیرخلاص «لوا» باد سعودی‌ها خوابید

پس از پیروزی تاریخی و شگفت‌انگیز برابر آرژانتین، دیدن عربستانی که روحیه بالایی داشت و برای لهستان دردسر درست کرد لذت بخش بود؛ تیمی که برای بردن آمده بود اما باخت.

با این حال، این لهستان بود که در شب درخشش روبرت لواندوفسکی که مقابل مکزیک پنالتی خراب‌کن بود، کار سعودی‌ها را تمام کرد؛ ستاره بارسلونا ابتدا یک پاس گل به پیوتر زیِلینسکی داد اما عربستان فرصت جبران در نیمه اول را داشت که پنالتی سالم الدوساری با واکنش عالی شزنی مهار شد تا یکی از شگفتی‌سازان جام با شکست به رختکن برود.

در این جام جهانی، وقت‌های اضافه‌ طولانی خبرساز و حاشیه‌ساز شده و در نیمه اول این دیدار ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفته شد.

عربستان که در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت بارها خط دفاع بلندقامت لهستان را آزار داد و بالای ۶۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما یک اشتباه بزرگ و مرگبار از خط دفاعی این تیم در مقابل تمام‌کننده‌ای به نام لواندوفسکی کافی بود تا باد سعودی‌ها پس از برد شیرین برابر آرژانتین بخوابد.

عربستان در این دیدار شایسته کسب امتیاز بود تا امیدش را برای صعود تاریخی حفظ کند اما همه چیز به روز آخر و دیدارش با مکزیک کشیده شد.

لهستان فعلا با ۴ امتیاز صدرنشین گروه سوم جام جهانی است.

لهستان ۲ - عربستان صفر؛ با تیرخلاص «لوا» باد سعودی‌ها خوابید

جدول گروه سوم جام جهانی پس از پیروزی لهستان

گزارش زنده؛ لهستان ۱ - عربستان صفرگزارش زنده؛ لهستان ۱ - عربستان صفر

لواندوفسکی پس از گلزنی برابر عربستان اشک ریخت؛ او اولین گلش را در جام جهانی بعد از چهار بازی به ثمر رساند تا احساسی شود.

 

استرالیا ۱ - تونس صفر؛ اولین برد کانگوروها

میچل دوک در دقیقه ۲۳ گل اول این دیدار را برای استرالیا به ثمر رساند.

تونس یکی از تیم‌های گردن کلفت قاره آفریقا پس از تساوی برابر دانمارک در دیدار نخست، امیدوار بود با شکست استرالیا کار خودش را برای صعود هموار کند، اما گل دوک در نیمه اول آن‌ها را شوکه کرد.

باوجود حملات تونسی‌ها در نیمه دوم و آمار بهتر مالکیت توپ و شوت به دروازه نسبت به حریف آسیایی، این کانگوروها بودند که به هدف بزرگ خود رسیدند.

استرالیا ۱ ـ تونس صفر؛ کانگوروها به دنبال اعاده حیثیت

استرالیا با برتری یک بر صفر در این دیدار شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی افزایش داد و در بازی آخر این گروه باید از دانمارکی امتیاز بگیرد که امروز مصاف خیلی سختی با فرانسه مدعی خواهد داشت.

در ادامه جدول گروه چهارم جام جهانی را پس از پیروزی استرالیا مشاهده می‌کنید.

استرالیا ۱ ـ تونس صفر؛ امید کانگوروها زنده شد!

نکته جالب: نخستین کلین شیت استرالیا در جام جهانی از سال ۱۹۷۴ امروز مقابل تونس رقم خورد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی