تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سوپر لیگ فوتسال زنان

شکست بالانشین‌ها

در هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان دو تیم مدعی پالایش نفت آبادان و پیکان نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند، ولی همچنان صدر نشین باقی ماندند.

کد خبر: ۱۴۰۹۷۵
۱۰:۵۹ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱

سوپر لیگ زنان

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در هفته یازدهم لیگ فوتسال بانوان نتایج عجیبی رقم خورد. تیم پیکان ۴ بر ۳ بازی را به نصر واگذار کرد. رایزکو صفادشت نیز با نتیجه پر گل ۹ بر ۳ پالایش آبادان را از پیش رو برداشت.

نصر که در هفته‌ گذشته موفق شده بود پالایش را متوقف کند این هفته کار بزرگی کرد و موفق شد اولین باخت پیکان را در هفته یازدهم رقم بزند.

پیکانی‌ها که میزبان نصر بودند. در نیمه اول شروع خوبی داشتند، ولی نتوانستند از پس شاگردان فاطمه شریف برآیند و با اختلاف یک گل، بازی را به نصر واگذار کردند. نصری‌ها با دو پیروزی در دو هفته متوالی مقابل پالایش و پیکان حالا خودشان را به ۳ امتیازی تیم پالایش و ۵ امتیازی صدر جدول رساندند. این تیم این هفته با شکست ۴ بر ۳ مقابل پیکان برای صدرنشین‌ها خط و نشان کشید.

در دیگر دیدار مهم این هفته، پالایش برای رسیدن به صدر  و رایزکو برای ماندن در کورس مدعیان، به میدان رفتند.

دقیقه ۴ بازی نصری‌ها به گل اول بازی دست یافتند و همین باعث شد که بتوانند با روحیه بهتری بازی را دنبال کنند و نیمه نخست را با حساب سه بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم به نظر می‌رسید که پالایش برای یک نیمه انتقامی به زمین بیاید، ولی بر خلاف انتظار، شروع نیمه نیز این رایزکو بود که موفق شد باز هم زمین را در اختیار بگیرد و اختلاف را به ۵ گل برساند. تلاش‌های پالایشی‌ها تنها منجر به جبران ۳ گل شد

این پایان کار نبود و در ادامه حملات رایزکو باز هم به ثمر نشست و آن‌ها موفق شد تا چهار گل دیگر وارد دروزاه پالایش کنند تا رایزکو در  نهایت با حساب ۹ بر ۳ پیروز میدان باشد. نکته جالب در مورد این تیم این هست که تا هفته ۱۱ ام با ۵ برد و ۶ باخت در رده پنجم حدول قرار گرفته و تا به حال در کارنامه اش هیچ تساوی ثبت نشده است.

به این ترتیب پیکان تهران با ۲۶ امتیاز صدرنشین است. پالایش نفت آبادان با ۲۵ امتیاز در جایگه دوم قرار دارد نصر فردیس با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قراردارد. در قعر جدول نیز فجر با ۱۰ باخت و تنها یک برد و ۷۷ گل خورده و تفاصل گل ۵۳- آمار عجیبی از خود به جا گذاشته است.

در سایر دیدار‌ها نتایج هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان به شرح زیر است:

رایزکو صفادشت ۹ -۳ پالایش نفت آبادان
پیکان تهران ۳ -۴ نصر فردیس
صنعت فجر شیراز ۰-۹ هیئت فوتبال نطنز
مس رفسنجان ۳ -۲ملی حفاری ایران

برچسب ها: فوتسال زنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی