تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

جریمه بیش از ۲ میلیون خودرو در تهران

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون دو میلیون خودروی فاقد معاینه فنی و نیز ۱۴۲ هزار خودروی دارای نقص فنی یا دودزا از ابتدای سال‌جاری تاکنون در پایتخت خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۹۷۱
۱۰:۲۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱

جریمه بیش از ۲ میلیون خودرو در تهران

دیدارنیوز: سرهنگ محمد رازقی درباره اقدامات انجام شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی برای مقابله با آلودگی هوای پایتخت، اظهارکرد: برابر قانون هوای پاک هریک از سازمان‌ها و ارگان‌ها وظایفی را برعهده دارند و در این میان پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دارای وظایفی است که جلوگیری از تردد و اعمال قانون وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی از این موارد است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود دو میلیون وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی از سوی دوربین‌های سطح شهر مورد اعمال قانون قرار گرفته است، گفت: همچنین در این مدت ۱۴۲ هزار خودروی دارای نقص فنی آشکار یا دودزا هم که از سوی ماموران مورد مشاهده قرار گرفته، اعمال قانون و جریمه شده است.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس فک پلاک خودرو‌های دودزا است که پلیس پلاک این خودرو‌ها را اخذ و به این خودرو‌ها پلاک اعزام به تعمیرگاه می‌دهد، مالک این خودرو‌ها باید ظرف مدت مقرر شده در چند روز آتی به تعمیرگاه مراجعه و مشکل خودروی خود را برطرف کرده و دوباره پلاک وسیله نقلیه را دریافت کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی