تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

هلند ۱ - اکوادور ۱؛ لاله‌های پژمرده در شب وداع قطر!

تیم ملی هلند در دیدار امشب برابر اکوادور نمایش ضعیفی ارایه کرد و در ۹۰ دقیقه تنها دو شوت داشت تا برابر حریف آمریکای جنوبی خود متوقف شود.

کد خبر: ۱۴۰۹۵۳
۲۱:۲۹ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

هلند - اکوادور

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی اکوادور پس از پیروزی در افتتاحیه جام جهانی، نمایشی تحسین‌برانگیز برابر هلند داشت و لاله‌های نارنجی را متوقف کرد.

در جدالی که به نظر می‌رسید مردان فن‌خال کار سختی برای دومین برد خود نداشته باشند، اکوادور در آمار شوت‌ها کاملا برتر نشان داد؛ ۱۴ شوت و ۴ ضربه در چارچوب در حالی که هلند تنها ۲ شوت برجای گذاشت و یکی در چارچوب که گل شد!

گاکپو در دقیقه ۶ به زیبایی دروازه اکوادور را فرو ریخت و آن طرف انر والنسیا که مقابل قطر دبل کرده بود و در جام‌های جهانی اخیر مردی برای تمام فصول کشورش بوده، گل تساوی را در دقیقه ۴۹ زد تا یک امتیاز ارزشمند برای اکوادوری‌ها ثبت شود.

به این ترتیب، هلند و اکوادور با ۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه نخست باقی ماندند تا قطرِ بدون امتیاز و میزبان جام جهانی رسما از مسابقات حذف شود. سنگال هم با سه امتیاز به بازی آخرش با اکوادور امیدوار است.

هلند - اکوادورهلند - اکوادور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی