تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مصاحبه کریس جدایی را رقم زد

پایان راه رونالدو و منچستریونایتد

رونالدو تنها چند روز پس از مصاحبه جنجالی‌اش علیه مسوولان، سرمربی و اعضای تیم منچستریونایتد و در شرایطی که جام جهانی در حال برگزاری است، به صورت توافقی از شیاطین سرخ جدا شد.

کد خبر: ۱۴۰۸۴۶
۲۱:۴۵ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱

پایان راه رونالدو و منچستریونایتد

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: سرانجام پس از هفته‌ها حاشیه و جنجال بین کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد، دو طرف به جدایی رضایت دادند.

باشگاه انگلیسی دقایقی پیش اعلام کرد کریستیانو رونالدو که به تازگی یک مصاحبه جنجالی علیه مسوولان این باشگاه، سرمربی و بازیکنان تیمش داشت، با توافق دوجانبه از جمع شیاطین سرخ جدا شده است. باشگاه همچنین از او به خاطر کمک‌هایش در دو دوره حضور در اولدترافورد تشکر کرده است.

در شرایطی که نگاه فوتبالی‌ها به اتفاقات، حوادث و صحنه‌های هیجان‌انگیز جام جهانی است، باشگاه منچستریونایتد از جدایی رونالدو خبر داد تا هواداران این تیم پس از تحمل حواشی اخیر نفس راحتی بکشند.

مشکلات رونالدو با باشگاه محبوبش از زمانی آغاز شد که یونایتد فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند؛ جایی که رونالدو به آن عادت دارد و حضور در لیگ اروپا را لایق خود نمی‌داند!

به همین دلیل بود که در تابستان، مدیر برنامه‌اش تلاش زیادی کرد تا برای کریس یک تیم خوب اروپایی دست و پا کند اما در این امر ناکام ماند؛ تیم‌هایی چون بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و .. نام‌شان پیرامون رونالدو شنیده می‌شد که این شایعات به جایی نرسید.

به این ترتیب، رونالدو در حالی که ۳۷ ساله است، باید به تیم جدیدی فکر کند. میرر از چلسی به عنوان مقصد احتمالی CR7 یاد کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی