تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بیست و دوحه (۷)؛ روز سوم جام جهانی

مکزیک صفر - لهستان صفر؛ «لوا» اسیر جادوی اوچوآ

سومین روز از بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک شگفتی بزرگ آغاز شد و در نخستین بازی امروز از گروه سوم، عربستان موفق شد آرژانتین را در کمال ناباوری با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. در بازی دوم روز سه شنبه، نبرد تونس و دانمارک در گروه چهارم برنده نداشت و اولین بازی بدون گل جام شد. در دیدار سوم، اوچوآ پنالتی لواندوفسکی را مهار کرد تا لهستان و مکزیک به تساوی رضایت بدهند.

کد خبر: ۱۴۰۸۲۳
۱۶:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱

دانمارک صفر - تونس صفر؛ همه‌چیز داشت به جز گل!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: در شبی که روبرت لواندوفسکی یک پنالتی مهم را هدر داد، تقابل لهستان و مکزیک با تساوی به پایان رسید.

در ادامه دیدار‌های روز سوم جام جهانی قطر، لهستان و مکزیک در گروه سوم به نتیجه‌ای بهتر از ۰-۰ دست نیافتند. مهمترین فرصت این دیدار، در دقیقه ۵۸ رقم خورد که لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستان و بارسلونا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، اما گیرمو اوچوآ دروازه‌بان کهنه‌کار مکزیکی‌ها به کمک تیمش آمد و ضربه «لوا» را با واکنشی عالی دفع کرد.

در ریباند پنالتی، لهستان بازهم شانس گلزنی داشت که دفاع بهم ریخته مکزیک خیلی زود جمع شد و اجازه نداد حریف اروپایی به هدفش برسد.

در این گروه، ساعاتی پیش عربستان سعودی بزرگترین شگفتی جام تا امروز را خلق کرد و مسی و یارانش را با شکست بدرقه کرد تا یکی از عجیب‌ترین نتایج ادوار جام جهانی ثبت شود.

عربستان برخلاف انتظارها، در صدر جدول این گروه قرار گرفته است.

فرانسه مدافع عنوان قهرمانی، از ساعت ۲۲:۳۰ آخرین بازی روز سوم از گروه چهارم را برابر استرالیا برگزار می‌کند.

دانمارک صفر - تونس صفر؛ همه‌چیز داشت به جز گل!دانمارک صفر - تونس صفر؛ همه‌چیز داشت به جز گل!

 

دانمارک صفر - تونس صفر؛ همه‌چیز داشت به جز گل!

عربستان، آرژانتین را کشت

دانمارک و تونس اولین دیدار بدون گل جام جهانی قطر را به نام خود کردند.

در ادامه بازی‌های روز سوم جام جهانی ۲۰۲۲، تونس و دانمارک از گروه چهارم به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم به گل ختم نشد و با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

کسپر اشمایکل دروازه‌بان سابق لسترسیتی نمایش درخشانی در این دیدار داشت و اجازه نداد دانمارک با شکست زمین را ترک کند.

تونس که پیش از آغاز جام جهانی در دیداری دوستانه تیم ملی کشورمان را شکست داده بود، در این بازی عملکرد خوبی ارایه کرد و شانس پیروزی داشت.

در لحظات پایانی هم داور یک صحنه مشکوک به پنالتی را بررسی کرد اما برخورد توپ به دست بازیکن تونس را پنالتی تشخیص نداد.

از همین گروه، فرانسه مدافع عنوان قهرمانی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف استرالیا خواهد رفت.

عربستان، آرژانتین را کشتعربستان، آرژانتین را کشت

 

عربستان، آرژانتین را کشت

ورزشگاه لوسیل در قطر میزبان نخستین بازی روز سوم مسابقات جام جهانی بود، جایی که آرژانتین شکست‌ناپذیر به مصاف عربستان سعودی رفت و شاید همه انتظار یک پیروزی آسان را برای آلبی سلسته داشتند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید پس از شکست قطر و ایران دو نماینده آسیا، یک شکست پرگل و عجیب دیگر در انتظار عربستان سعودی نماینده دیگر قاره کهن باشد، شاگردان رنار کاری کردند، کارستان!

عربستان ابتدا با گل دقیقه ۱۰ مسی از روی نقطه پنالتی عقب افتاد اما با تله‌های به موقع در آفسایدگیری زهر مسی و یارانش را گرفت و در نیمه دوم غوغا به راه انداخت است.

صالح الشهری و سالم الدوساری در دقایق ۴۸ و ۵۳ گلزنی کردند تا شوک بزرگی به آرژانتینی‌ها، یکی از مدعیان اصلی جام وارد شود.

در ادامه مسی و یارانش هر چه زدند به در بسته و دیوار دفاعی بلند سعودی‌ها برخورد کرد تا یکی از عجیب‌ترین نتایج تاریخ جام‌های جهانی رقم بخورد.

به این ترتیب،  روند ۳۶ بازی شکست ناپذیری آرژانتین به پایان رسید تا کار این تیم برای صعود به دور بعدی به اما و اگر کشیده شود.

عربستان، آرژانتین را کشتعربستان، آرژانتین را کشتعربستان، آرژانتین را کشت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی