تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در برخی استان‌ها همچنین کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت و ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی روز جمعه (۴ آذرماه) خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۷۲۳
۱۰:۰۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

دیدارنیوز: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: دوشنبه (۳۰ آبان) در جنوب شرق فارس، جنوب کرمان، برخی مناطق هرمزگان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه‌شنبه (اول آذر) فقط در جزایر واقع در خلیج فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد و تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در ضمن طی دو روز آتی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تهران، البرز، تبریز ارومیه اراک و اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: چهارشنبه (۲ آذر) در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور همچنین در جزایر واقع در مرکز خلیج فارس ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. طی این روز آسمان شهر‌های تهران، البرز، اراک و اصفهان غبارآلود خواهد بود.

وی در ادامه گفت: پنجشنبه (۳ آذر) در استان‌های مرزی ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی همچنین در استان‌های همدان و زنجان ابرناکی رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: جمعه (۴ آذر) به‌تدریج با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول آذر) قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر افزایش ابر و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ و روز چهارشنبه (۲ آذر) نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳۰ آبان و اول آذر) بندرعباس با دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با دمای ۴- و ۳- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی