تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

ادعای بلینکن؛ طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت در مهاباد هستند

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: بسیار نگران این هستم که طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت علیه معترضان، به ویژه در شهر مهاباد هستند.

کد خبر: ۱۴۰۷۱۴
۰۸:۳۶ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

ادعای بلینکن؛ طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت در مهاباد هستند

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی به تکرار اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره اتفاقات اخیر ایران پرداخت.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره اتفاقات اخیر ایران، در صفحه توییترش نوشت: بسیار نگران این هستم که طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت علیه معترضان، به ویژه در شهر مهاباد هستند.

بلینکن در ادامه گفت: ما در عین حمایت از مردم ایران، به پاسخگو کردن کسانی که در این کار نقش دارند ادامه می‌دهیم.

اظهارات بلینکن در حالی مطرح می‌شود که ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اخیرا در واکنش به استاندارد‌های دوگانه مقامات غربی در زمینه مسائل حقوق بشری، در صفحه توییترش نوشت: سخنگوی وزارت خارجه ایران اخیرا در توییتی نوشت: شهادت و جراحت ۸ هزار کودک⁩ در جنگ علیه یمن⁩ و بازداشت بیش از ۷۵۰ و شهادت ۴۷ و جراحت ۱۶۴ کودک فلسطینی⁩ طی سال ۲۰۲۲ توسط رژیم صهیونیستی، با حمایت مدعیان حقوق بشر⁩ و سکوت سازمان‌های بین‌المللی رخ داد! یکی از اهداف جنگ رسانه‌ای و فشار سیاسی علیه ایران⁩، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران نیز پیش‌تر در گفت‌وگویی درباه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات کشور‌های خارجی راجع به اتفاقات اخیر ایران گفت: این موضوع برای برخی مقامات غربی فقط یک بهانه است. پرسش این است که غرب در خصوص صد‌ها پرونده قتل عمد زنان و کودکان در کانادا و آمریکا بویژه بدست پلیس چه کرده است؟! نمی‌شود در اروپا خشن‌ترین مقابله با اغتشاش، عملی خوب و پسندیده باشد، اما همان کار در چارچوب قانونی در ایران سرکوب قلمداد شود!

امیرعبداللهیان در ادامه بیان کرد: مطالبات مسالمت آمیز موضوعی جدای از آشوب، قتل، آتش افروزی و عملیات تروریستی است.

وزیر امور خارجه ایران یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی و دموکراسی کارآمد برخوردار است. اینجا سرزمین کودتای مخملی یا رنگین نیست. ایران لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار منطقه است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی