تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
شوک تازه به تیم ملی فرانسه

برنده توپ طلا به جام جهانی نرسید

کریم بنزما، ستاره تیم رئال مادرید و برنده توپ طلا در سال ۲۰۲۲، به دلیل مصدومیت عضلانی به جام جهانی قطر نرسید تا شوک بزرگی به اردوی فرانسه وارد شود.

کد خبر: ۱۴۰۶۴۴
۰۸:۰۷ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

برنده توپ طلا به جام جهانی نرسید

دیدارنیوز: تیم ملی فرانسه اصلی‌ترین ستاره‌اش را از دست داد.

پس از پل پوگبا، انگولو کانته و کریستوف انکوکو نوبت به کریم بنزما رسید تا جمع غایبان مدافع عنوان قهرمانی در جام ۲۰۲۲ را تکمیل کند.

برنده توپ طلای جهان در تمرینات اخیر دچار مصدومیت عضلانی جدیدی شده و به همین دلیل پس از حضور در بخشی از تمرین شنبه نتوانست تا پایان در زمین بماند.

آزمایش‌های تکمیلی نشان داد او دچار آسیب‌دیدگی عضلات چهار سر ران پای چپ شده و به همین دلیل قطعا نمی‌تواند فرانسه را در جام‌جهانی قطر همراهی کند.

دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از این خبر شوکه شده و اعلام کرد بابت این که بنزما نمی‌تواند در تورنمنت مورد علاقه‌اش برای تکمیل درخشش خود بازی کند، متاسف است. به این ترتیب چشم امید فرانسه در خط حمله به اولیویه ژیرو البته آماده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی