تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در نامه‌ای به وزیر اطلاعات:

رضا کیانیان : ایران خانه ما است، از آن نمی‌رویم / ما همیشگی هستیم، چون مردمیم

رضا کیانیان به وزیر اطلاعات: ظاهراً خصومت شما با ما بیشتر از خانم شکدم  و فریب خوردگان و هم خوابه‌های ایشان است. چون ایشان به راحتی از ایران رفت، اما همه‌ ما ممنوع الخروج هستیم.

کد خبر: ۱۴۰۶۱۱
۱۲:۲۷ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

رضا کیانیان : ایران خانه ما است، از آن نمی‌رویم / ما همیشگی هستیم، چون مردمیم

 

دیدارنیوز: مهدی نصیری سردبیر پیشین روزنامه کیهان یادداشتی از رضا کیانیان منتشر کرده که در آن خطاب به وزیر اطلاعات نوشته است: «ایرنا/وزیر اطلاعات: اخیراً هم مشاهده می‌شود که برخی از همین دست سلبریتی‌ها که دنبال‌کنندگان زیاد دارند، در کمال ناباوری اکانت خود را به عوامل سیا یا برخی کشور‌های مرتجع منطقه می‌فروشند یا اجاره می‌دهند تا خریداران، منویات بیگانگان را با استفاده از اسم و شهرت این افراد به جامعه القاء کنند.»

آقای وزیر!
این ادعای شما  بدون آن که نام شخص خاصی را ببرید، آدرس خاصی را بدهید و اطلاعات کافی و لازم  را در اختیار بگذارید بیشتر موجب ایجاد شائبه، شایعه و موجب تشویش اذهان عمومی ست تا اطلاع رسانی یا حتی هشدار.

با این حساب هر کسی می‌تواند هر ادعایی بکند و هر تهمتی را به هر جامعه، صنف و شخصی بدون هیچ جوابگویی وارد کند. خانم کاترین شکدم جاسوسه‌ اسراییل را که حتماً یادتان هست. شما هنوز که هنوز است  هیچ رسیدگی شفافی در این مورد نکردید و یا اگر کردید به اطلاع عموم نرساندید. ولی این ادعای بی پایه‌ بالا را به اطلاع عموم می‌رسانید.

ظاهراً خصومت شما با ما بیشتر از خانم شکدم  و فریب خوردگان و هم خوابه‌های ایشان است. چون ایشان به راحتی از ایران رفت. اما همه‌ ما ممنوع الخروج ایم. این موضوع هیچ کجا به طور رسمی اعلام نشده. اما پس از این که ما از دروازه آخر فرودگاه عبور می‌کنیم. افرادی که مشخص نیست چه کسانی هستند و از چه سازمان و وزارت خانه‌ای دستور می‌گیرند، پاسپورت‌مان را توقیف می‌کنند و  به خانه بر می‌گردانند. این افراد فرض کرده‌اند اگر سلبریتی‌ها از ایران خارج شوند، ممکن است یک شبکه‌ی تلویزیونی به آن‌ها پول هنگفتی پیشنهاد بدهد و قبول کنند و تن به مصاحبه با آن‌ها بدهند. همان کاری که خانم کاترین شکدم کرد.

به نظر من  فرضی که این افراد می‌کنند از یک ذهن وطن فروش صادر می‌شود که اگر به خودش چنین پیشنهادی بشود قبول می‌کند. در نتیجه خودش را به دیگران تعمیم داده و همه را از پیش گناهکار فرض کرده است.

شما هم احتمالا با کسانی طرف هستید که اگر صفحه‌شان پر طرفدار بود و برای خرید صفحه‌شان پول خوبی پیشنهاد می‌شد به راحتی می‌فروختند و به همین دلیل با این ادعا پیش شما آمده‌اند.

یادتان باشد! ما همیشه می‌توانستم از ایران برویم، اما نرفتیم. همیشه ماندیم و در ایران به کارمان ادامه دادیم. ایرانی هستیم و کشورمان را دوست داریم. این جا خانه‌ ماست و ترکش نمی‌کنیم. آن‌هایی که این خانه  را ترک کردند و می‌کنند، کسانی هستند که چیزی از این خانه و از این مردم دزدیده اند.

ما همیشگی هستیم، چون مردمیم، چه شما باشید و چه نباشید. شما باید یادتان باشد که به عکس ما فقط برای چهار سال آمدید و همان چهار سال هم قطعی نیست. چون هر لحظه ممکن است بر کنار شوید. آن‌هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند، به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند، در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می‌شوند!

یا سخنگوی دولت شما با افتخار اعلام می‌کند که هر زمان می‌توانستید مثل آب خوردن از اسلحه جنگی بر علیه مردم استفاده کنید و مردم را به رگبار ببندید. ولی لطف کردید و با ساچمه و باتوم و گلوله  پینت بال زدید و لابد بعدا هم می‌گویند از روی لطف بوده که با موتور از روی مردم رد شدند؛ و با ماشین رد نشدند. آن  ادعای شما، در کنار  ممنوع الخروجی ما و درخواست کسانی که خود را نمایندگان مجلس می‌خوانند برای اعدام موکلین شان و سخنان سخنگوی دولت تان روی هم چه معنی می‌دهد؟ لابد اکثریت مجلس و دولت فکر کرده اند صاحب این کشور هستند

آقای وزیر پیشنهاد می‌کنم در هیات دولت یک بار دیگر وظایف تان را مرور کنید. وعده‌هایتان به مردم را به خودتان یاد آوری کنید و یادتان باشد، مردم وظایف شما و وعده‌های شما را فراموش نکرده اند و اگر کف خیابان هستند، دقیقا به همین دلیل است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی