تیتر امروز

مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور/ تعطیلی دستگاه‌های دولتی تبریز/ رئیس‌جمهور تونس وارد تهران شد
حضور مقامات خارجی در تهران پس از سقوط دردناک بالگرد در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور/ تعطیلی دستگاه‌های دولتی تبریز/ رئیس‌جمهور تونس وارد تهران شد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

هواشناسی ایران؛ آلودگی ۷ روزه هوا و هشدار زرد برای گروه‌های حساس

سازمان هواشناسی از سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی یک هفته آینده در ۶ شهر صنعتی و پرجمعیت خبر داد و برای گروه‌های حساس هشدار سطح زرد صادر کرد.

کد خبر: ۱۴۰۵۸۷
۰۹:۲۱ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ آلودگی ۷ روزه هوا و هشدار زرد برای گروه‌های حساس

دیدارنیوز: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب و ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده و در سایر مناطق کشور جو آرامی حاکم است.

یکشنبه با گذر موج تراز میانی جو از جنوب کشور در شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان، جنوب یزد، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. روز دوشنبه بارش پراکنده گاهی وزش باد و گردوخاک در مناطق یاد شده ادامه خواهد داشت. سه‌شنبه و چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش بینی شده است.

از امروز تا آخر هفته با استقرار جو آرام و پایدار در نیمه شمالی کشور در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان به‌تدریج افزایش غلظت آلاینده جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد هستیم. طی ۲ روز آینده خلیج‌فارس مواج است.

توصیف سامانه: پایداری هوا

زمان شروع: یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

زمان پایان: سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

نوع مخاطره: سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی

منطقه اثر: اراک، اصفهان، تبریز، ارومیه، کرج و تهران.

اثر مخاطره:افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در بعضی از ساعت‌ها در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها.

توصیه: مدیریت بهینه در استفاده از سوخت‌های فسیلی، کاهش تردد غیرضروری و حرکات ورزشی در فضای باز، به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی