تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
تسلیت رئیس جمهور بابت حادثه تروریستی

عزای عمومی در خوزستان؛ افزایش تعداد شهدای ایذه به ۷ نفر

پس از حمله تروریستی در شهر ایذه در استان خوزستان، متاسفانه تعداد قربانیان این حادثه تلخ و وحشیانه افزایش یافت و به ۷ شهید و ۱۰ مجروح رسید.

کد خبر: ۱۴۰۵۴۹
۱۰:۱۴ - ۲۶ آبان ۱۴۰۱

عزای عمومی در خوزستان؛ افزایش تعداد شهدای ایذه به ۷ نفر

دیدارنیوز: تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه در استان خوزستان افزایش پیدا کرد.

عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند.

در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.

در پی این حمله تروریستی و شهادت هفت نفر از مردم ایذه، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد و خلیلیان استاندار خوزستان، امروز در استان و سه روز در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان هم اعلام کرده است که ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات اخیر شهرستان ایذه دستگیر شده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

علی دهقانی در این رابطه گفت: به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت هم در حساب کاربری خود در توییتر در این باره نوشت:

«‏تروریست‌های رسانه‌ای، تجزیه طلب و آشوبگران سه ضلع پازل دشمن، با خیال خام تکه پاره کردن ایران و جلوگیری از پیشرفت آن هستند.

کسانی که در زمین تروریست‌های رسانه‌ای بازی کردند، باید پاسخگوی عملکرد دنباله‌های آنان در خیابان‌های ‎ایذه و ‎اصفهان باشند.»

تسلیت رئیس جمهور به خانواده‌های شهدا و ماموریت به استاندار خوزستان برای پیگیری واقعه

به گزارش دیدارنیوز، رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، در گفتگوی تلفنی با استاندار خوزستان، به صادق خلیلیان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه تلخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در پی وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و نیرو‌های انتظامی در بازار مرکزی ایذه، در گفتگو با استاندار خوزستان ضمن مطلع شدن از جزئیات حادثه رخ داده دستور داد، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به فوریت عاملان و آمران این واقعه تروریستی را شناسایی و برای مجازات تحویل دستگاه قضایی دهند.

رئیسی همچنین ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این واقعه، دستور داد تا همه امکانات لازم برای رسیدگی به مجروحان این حادثه فراهم شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی