تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

کشف ۱۴ کیلوگرم هروئین در بطری‌های شامپو

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه بندرعباس، تعداد ۱۳ بطری شامپو که در آن مواد مخدر هروئین به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

کد خبر: ۱۴۰۵۳۴
۱۸:۱۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

کشف ۱۴ کیلوگرم هروئین در بطری‌های شامپو

دیدارنیوز: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۱۴ کیلوگرم هروئین که در بطری‌های شامپو جاسازی شده بود، خبر داد.

سردار محسن عقیلی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط هوایی اظهار کرد: کارکنان پلیس فرودگاه بندرعباس موفق شدند فردی را که با اجیر کردن چند نفر قصد انتقال مواد مخدر به کشور‌های حوزه خلیج فارس را داشت شناسایی و بازداشت کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه بندرعباس با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی اقدام به بررسی از چمدان این فرد کرده و در جریان آن تعداد ۱۳ بطری شامپو که در آن مواد مخدر هروئین به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: در رصد انجام شده از سوی ماموران پلیس مشخص شد متهم با یک دستگاه خودرو سواری به فرودگاه رفته است. در همین راستا نیز خودروی مذکور در پارکینگ فرودگاه مورد بازرسی قرار گرفته که تعداد ۱۳ عدد شامپو از آن کشف شد. این فرد بنا داشت تا بطری‌ها را به افراد مختلف بدهد تا انتقال آن را انجام دهند.

وی میزان مواد مخدر کشف شده را ۱۴ کیلوگرم هروئین اعلام کرد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. برای این افراد پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی