تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ناآرامی‌های ایران؛ یکی دیگر از متهمان به اعدام محکوم شد

قوه قضائیه ایران اعلام کرد، یکی دیگر از متهمان حوادث و ناآرامی‌های اخیر در کشور بر اساس حکم اولیه دادگاه به اعدام محکوم شد. متهم مورد اشاره بابت اتهام «محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد به نحوی که موجب رعب و وحشت گردیده» به اعدام محکوم شده است.

کد خبر: ۱۴۰۴۶۹
۲۱:۱۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

ناآرامی‌های ایران؛ یکی دیگر از متهمان به اعدام محکوم شد

دیدارنیوز: یکی دیگر از متهمان حوادث اخیر بر اساس حکم اولیه دادگاه به اعدام محکوم شد.

بر اساس دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی‌بر رسیدگی قاطع، سریع و بر مبنای عدالت و قانون و بدون هیجان‌زدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر، روند بررسی پرونده متهمان آغاز شده و در حال پیگیری است.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پس از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان اغتشاشات در استان تهران، احکام بدوی و اولیه این پرونده‌ها به تدریج از سوی دادگاه انقلاب صادر می‌شود.

روز یکشنبه گذشته نیز اولین احکام بدوی صادره از سوی دادگاه انقلاب تهران منتشر شد که بر اساس آن یکی از متهمین، به اعدام محکوم و ۵ متهم دیگر به ۵ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

در ادامه همین روند و پس از رسیدگی قضایی به اتهامات یکی دیگر از متهمان اغتشاشات، حکم بدوی و اولیه این پرونده نیز صادر شد.

طبق حکم صادره، متهمی که با استفاده از سلاح سرد در خیابان برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده بود و موتورسیکلت شهروندی را به آتش کشیده و با چاقو نیز فردی را مورد حمله و جراحت قرار داده بود، به اعدام محکوم شد.

متهم مورد اشاره بابت اتهام «محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد به نحوی که موجب رعب و وحشت گردیده» به اعدام محکوم شده است.

گفتنی است، رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام‌خواهی است.

همچنین به‌دلیل قطعی نشدن احکام صادره، بر اساس قانون، جزییات این پرونده قابل انتشار نیست و پس از قطعی شدن رای، جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی