تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مخبر: مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی نداریم

در شرایطی که گرانی کالاها و اقلام اساسی نارضایتی مردم و نمایندگان مجلس را در پی داشته و هر روز بر قیمت اقلام خوراکی افزوده می‌شود، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور گفته مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی نداریم.

کد خبر: ۱۴۰۴۶۳
۱۹:۲۵ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

مخبر: مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی نداریم

دیدارنیوز: معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالا‌های اساسی وجود ندارد.

محمد مخبر که امروز سه‌شنبه (۲۴ آبان) به قم سفر کرده است، در دیدار با آیت‌الله‌العظمی سبحانی با اشاره به موقعیت استراتژیک و ظرفیت‌ها و امکانات کشور برای حل مشکلات و رونق اقتصادی گفت: بزرگ‌ترین نگرانی در مقطع آغاز به کار دولت تأمین کالا‌های اساسی بود، اما امروز با اقدامات انجام شده، نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به نقطه اطمینان‌بخش رسیده‌ایم.

وی با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالا‌های اساسی وجود ندارد.

مخبر درباره اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها نیز توضیح داد: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث افزایش قاچاق و بی عدالتی در جامعه شده بود که دولت با شجاعت در جهت اصلاح آن گام برداشت.

معاون اول رئیس‌جمهور، توسعه روابط با همسایگان، افزایش صادرات گاز، فروش نفت و درآمد‌های ارزی کشور، جلوگیری از روند خلق پول و کاهش آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در پی تولید واکسن داخلی را از دیگر توفیقات دولت در یک سال گذشته عنوان کرد.

مخبر از کاهش تورم و حل معضل بیکاری و مسکن به‌عنوان اولویت‌های کاری دولت سیزدهم یاد کرد و گفت که دولت با عزم راسخ و برنامه‌ای کاربردی این سه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت همواره خود را نیازمند نظرات مراجع و علما می‌داند، اظهار داشت: دولت به توصیه‌های بزرگان توجه دارد و خود را بی‌نیاز از رهنمود‌های خیرخواهانه نمی‌داند.

آیت‌الله العظمی سبحانی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دولت، اظهار داشت: اداره کشور همواره امری دشوار همراه با فراز و فرود بوده و حوادث، فرصتی برای آسیب‌شناسی و رفع نقاط ضعف هستند.

این مرجع عالیقدر با بیان اینکه حوادث و مشکلات نباید دولت را از پیگیری برنامه‌ها و تلاش‌هایش در خدمت‌رسانی به مردم باز دارد، برای دولت در پیشبرد اهدافش آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی