تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

قالیباف خطاب به وزیر بهداشت؛ در حوزه کمبود دارو، مشکلاتی در هماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس خطاب به وزیر بهداشت گفت: در حوزه کمبود دارو گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که مشکلاتی در هماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد.

کد خبر: ۱۴۰۴۲۶
۱۱:۴۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

قالیباف خطاب به وزیر بهداشت؛ در حوزه کمبود دارو در هماهنگی میان دستگاه‌ها مشکلاتی وجود دارد

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه کمبود دارو گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که مشکلاتی در هماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبود‌های اخیر در کشور (گزارش شماره دوم از نحوه اجرای طرح دارویار)، طی اظهاراتی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین موضوع ما کمبود دارو است، گفت: در این حوزه گزارش کمیسیون و بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که مشکلاتی در هماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد.

وی افزود: سالیان سال است که داده‌ها در سامانه تیتک وجود دارد و نیاز‌های ماه به ماه و نوع مریضی‌ها موجود در کشور مشخص است و واقعاً غافلگیر شدن در این موضوع قابل پذیرش نیست.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه موضوع سلامت آنقدر مهم است که هم دولت و رئیس جمهوری و هم مجلس و کمیسیون بهداشت بر این موضوع حساس هستند، اظهار کرد: ما وزیر بهداشت را مسئول این هماهنگی‌ها می‌دانیم و دولت و مجلس نیز در خدمت این وزارت‌خانه هستند تا دیگر که در اول زمستان این اتفاقاتی نظیر آنکه حدود ۹۰ قلم دارو‌های کمیاب و بیش از ۳۰۰ قلم دارو‌ها با زحمت تهیه شود، رخ ندهد.

قالیباف افزود: خواهش ما این است که در این بخش دقت شود، تا انشاءالله این اتفاق مجددا در فصل زمستان تکرار نشود.

وی با بیان اینکه «مجلس آماده همکاری با وزارت بهداشت است» عنوان کرد: همانطور که وزیر بهداشت نیز در اظهارات خود اشاره کرد، سازمان‌های بیمه گر بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح (در ورود اطلاعات) به‌روز کار خود را انجام می‌دهند، اما بیمه تامین اجتماعی در حوزه بیماری‌های سرپایی و بیمارستان‌ها با تاخیر نسبت به ورود داده‌ها اقدام میکند که از اشکالات موجود است.

رئیس مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد که وزیر بهداشت ان شاءالله بتوانید موضوع سلامت که مسأله جدی مرد است را حل و فصل کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی