تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ماجرای لیست کی‌روش و یک جای خالی!

در حالی که کارلوس کی‌روش می‌توانست ۲۶ بازیکن را به جام جهانی قطر ببرد، انتشار لیست ۲۵ نفره تیم‌ملی با حواشی و البته واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه بوده است.

کد خبر: ۱۴۰۴۱۱
۰۹:۴۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

ماجرای لیست کی‌روش و یک جای خالی!

دیدارنیوز: تصمیم کارلوس کی‌روش در خصوص لیست نهایی تیم ملی تعجب برانگیز بود.

همشهری نوشت: دعوت ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی در حالی که فیفا اجازه حضور ۲۶ نفر را می‌داد، تصمیم بسیار عجیبی از سوی کی‌روش بود که فلسفه‌اش را نفهمیدیم.

اگر این تصمیم تا زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید پابرجا مانده باشد، جدا با رویداد عجیبی مواجه بوده‌ایم، چرا که لااقل می‌شد یک جوان را به اردو برد تا در این اتمسفر کنار مجموعه تیم باشد و برای آینده کسب تجربه کند. این اتفاق بازتاب زیادی هم در محافل فوتبالی داشت و خیلی‌ها به آن پرداختند.

از آن جمله کامنت‌های بامزه زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ ازجمله یک نفر نوشته بود: «این یک جا را به احترام محمد خانزاده خالی گذاشته!» خانزاده در ۲ جام‌جهانی قبلی حضور داشت و بازی نکرد، اما خب این بار کی‌روش شرمنده‌اش شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی