تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

فرمول یک برزیل؛ سرانجام، اولین پیروزی مرسدس!

جورج راسل، راننده جوان تیم مرسدس برای اولین‌بار توانست در یک رقابت فرمول یک به پیروزی دست یابد؛ آن هم در حضور بزرگانی، چون لوئیس همیلتون و مکس ورستپن.

کد خبر: ۱۴۰۳۳۰
۱۰:۱۵ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

فرمول یک برزیل؛ سرانجام، اولین پیروزی مرسدس!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: در حالی که فصل جاری مسابقات جذاب و پرطرفدار فرمول یک رو به پایان است، بالاخره یکی از راننده‌های تیم مرسدس طعم پیروزی را چشید تا این فصل با ناکامی کامل برای آنها تمام نشود!

جورج راسل، راننده جوان و انگلیسی تیم مرسدس شب گذشته (یکشنبه) در پیست خوزه کارلوس پیس سائوپائولو برزیل، سریع‌تر از رانندگان دیگر از جمله هم‌تیمی خود لوئیس همیلتون و کارلوس ساینز از تیم فراری برای اولین بار پیروزی در یک مسابقه را جشن گرفت.

فرمول یک برزیل؛ سرانجام، اولین پیروزی مرسدس!

جورج راسل پس از پیروزی در برزیل

راسل که سر از پا نمی‌شناخت و باور نمی‌کرد در این پیست پرحادثه پیروز شده، روی زمین نشست و دستانش را روی سر قرار داد تا برای لحظاتی از فشار شدید ناشی این رقابت سنگین خارج شود.

فرمول یک برزیل؛ سرانجام، اولین پیروزی مرسدس!

در همان دور اول این رِیس، ریکیاردو راننده تیم مک‌لارن با مگنوسن از تیم هاس برخورد کرد تا هر دو از رقابت خارج شوند و سیفتی‌کار (خودروی ایمنی فرمول یک) وارد پیست شود.

فرمول یک برزیل؛ سرانجام، اولین پیروزی مرسدس!

این پایان حوادث شب گذشته در سائوپائولو نبود؛ پس از چراغ سبز برای رقابت دوباره این بار خودروی مکس ورستپن قهرمان زودهنگام این فصل با لوئیس همیلتون برخورد کرد و باعث شد تا خودروی مکس پس از آسیب دیدگی و رفتن به پیت‌لین، دیگر توان رقابت همیشگی خود را نداشته باشد و در نهایت ششم شد. البته مکس از نظر زمانی هم عقب افتاد و نتوانست خودش را به جایگاه‌های برتر برساند.

باید به این نکته هم اشاره کرد که تیم ردبول با وجود فصلی درخشان، در برزیل عملکرد فاجعه‌باری داشت و با انتخاب لاستیک مدیوم به جای سافت، سرجیو پرزی که شانس پیروزی داشت را به رده هفتم فرستاد.

آخرین رقابت فصل جاری، روز ۲۹ آبان ماه در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی