تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ورود سازمان بازرسی به قراردادهای استقلال و پرسپولیس

بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی میزان درآمد و هزینه کرد، وضعیت قرارداد‌های بازیکنان و سایر عوامل تیم و همچنین حامیان مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستند.

کد خبر: ۱۴۰۳۱۹
۲۰:۵۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

ورود سازمان بازرسی به قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس

دیدارنیوز: بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.

لقمان کیاپاشا، بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد و گفت: بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هم مستقر بوده و در حال بررسی قرارداد‌ها و هزینه کرد مالی این باشگاه هستند.

او با بیان اینکه این هیئت از هفته گذشته در باشگاه دولتی استقلال مستقر شده است، گفت: سازمان کل کشور بر اساس وظایف نظارتی خود، با استقرار هیئت بازرسی در این باشگاه میزان درآمد و هزینه کرد، وضعیت قرارداد‌های بازیکنان و سایر عوامل تیم و همچنین حامیان مالی باشگاه را مورد بررسی قرار خواهد داد؛ بنابراین گزارش، بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هم مستقر بوده و در حال بررسی قرارداد‌ها و هزینه کرد مالی این باشگاه هستند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی