تیتر امروز

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران

این چهاردهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خیابان جنگ و گفتمان صلح!
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران»

خیابان جنگ و گفتمان صلح!

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی جالب از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران» تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.

ورود سازمان بازرسی به قراردادهای استقلال و پرسپولیس

بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی میزان درآمد و هزینه کرد، وضعیت قرارداد‌های بازیکنان و سایر عوامل تیم و همچنین حامیان مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستند.

کد خبر: ۱۴۰۳۱۹
۲۰:۵۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

ورود سازمان بازرسی به قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس

دیدارنیوز: بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.

لقمان کیاپاشا، بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد و گفت: بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هم مستقر بوده و در حال بررسی قرارداد‌ها و هزینه کرد مالی این باشگاه هستند.

او با بیان اینکه این هیئت از هفته گذشته در باشگاه دولتی استقلال مستقر شده است، گفت: سازمان کل کشور بر اساس وظایف نظارتی خود، با استقرار هیئت بازرسی در این باشگاه میزان درآمد و هزینه کرد، وضعیت قرارداد‌های بازیکنان و سایر عوامل تیم و همچنین حامیان مالی باشگاه را مورد بررسی قرار خواهد داد؛ بنابراین گزارش، بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هم مستقر بوده و در حال بررسی قرارداد‌ها و هزینه کرد مالی این باشگاه هستند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی