تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

استرالیا نیامد؛ برد فنی برای بسکتبال ایران

فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) رسما از نیامدن تیم ملی استرالیا به ایران خبر داد و ایران را با نتیجه ۲۰ - صفر، تیم پیروز معرفی کرد و برای تیم ملی استرلیا نیز باخت فنی ثبت شد. البته فیبا اعلام کرده که ابعاد این مساله را بررسی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۰۲۰۹
۱۱:۰۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

استرالیا نیامد؛ برد فنی برای بسکتبال ایران

دیدارنیوز: فدراسیون جهانی بسکتبال رسما از نیامدن تیم ملی استرالیا به ایران خبر داد.

پس از کش و قوس‌های فراوان، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) رسما از نیامدن تیم ملی استرالیا به ایران خبر داد. فیبا ضمن اعلام این خبر، ایران را با نتیجه ۲۰ - صفر، تیم پیروز معرفی کرد و برای تیم ملی استرلیا نیز باخت فنی ثبت شد. البته فیبا اعلام کرده که ابعاد این مساله را بررسی خواهد کرد.

در ادامه رقابت‌های پنجره پنجم انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، تیم ملی ایران باید روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ به مصاف استرالیا می‌رفت که این تیم از حضور در تهران خودداری کرد. استرالیا تقاضای بازی در کشور ثالث را داشت که با مخالفت فیبا روبرو شد.

شاگردان ارمغانی دیشب (جمعه) در بازی نخست خود از این پنجره، با حساب ۷۲ - ۸۱ برابر چین شکست خوردند، اما با توجه به باخت فنی استرالیا مقابل ایران، شانس صعود ایران به جام جهانی افزایش یافت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی