تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
پیکان و پالایش بی‌رحمانه می‌برند

مورد عجیب سوپر لیگ فوتسال زنان

در حالی که فوتبال مردان تقریبا تعطیل است، رقابت‌های فوتسال بانوان ۲۰ آبان در سوپر لیگ با انجام ۴ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

کد خبر: ۱۴۰۱۹۸
۰۹:۵۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

سوپر لیگ فوتسال زنان

 

دیدارنیوزـ سرویس ورزشی: در هفته نهم رقابت‌های سوپر لیگ بانوان، باز هم تیم‌های بالا نشین پالایش و پیکان حریفان خودشان را شکست دادند.

در این هفته، تیم صدرنشین پالایش به دیدار قعرنشین لیگ یعنی پویندگان فجر رفت که موفق شد این تیم را با حساب ۶ بر یک شکست دهد و به این ترتیب نماینده آبادان با ۸ برد، یک باخت، تفاضل گل۲۱+ و ۲۴ امتیاز صدرنشین رقابت‌ها باقی ماند‌.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم پیکان که در رتبه دوم جدول قرار دارد با شکست هیات فوتبال نطنز موفق شد با ۲۴ امتیاز سایه به سایه پالایش حرکت کند. نکته جالب و عجیب در مورد پیکان این است که این تیم با ۳۷ گل زده بهترین خط حمله را دارد و همچنین با دریافت ۱۲ گل بهترین خط دفاع را از آن خودش کرده و تفاضل گل پیکان (۲۵+) حتی از تیم‌ صدر جدولی پالایش نیز بیشتر است اما در رتبه دوم قرار دارد.

در حال حاضر پیکان با هدایت نیلوفر اردلان تا اینجای رقابت‌ها تنها تیم بدون شکست لقب گرفته است. شاگردان شیرین صادقی نیز در هیات نطنز، با این باخت همچنان با شش امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماندند.

در سایر دیدارها نصر امیدیه ۴ بر یک مهمان خودش ملی حفاری را پشت سر گذاشت. دیدار تیم‌های مس رفسنجان و رایزکو صفادشت هم هر چند تغییری در جدول لیگ به وجود نیاورد، ولی یک بازی پر هیجان بود که هر دو تیم در دقایقی از بازی عقب افتادند و کامبک زدند، ولی در نهایت گل دقایق پایانی زهرا قلی‌زاده باعث شد که مس رفسنجان ۳ بر ۲ از نصر پیش بیفتد و با ۱۵ امتیاز و با فاصله از حریفان خودش در صدر در رتبه سوم قرار بگیرد.

مورد عجیب سوپر لیگ فوتسال زنان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی