تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
«شی» هم راه پوتین می‌رود؟

رئیس‌جمهور چین با «لباس جنگی» آفتابی شد!

انتشار تصویری از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در لباس نظامی، جنجالی بزرگ در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده و بر اساس ادعای رسانه‌های اروپایی، شی جین پینگ به ژنرال‌های ارتش اعلام کرده تا آماده جنگ باشند.

کد خبر: ۱۴۰۱۶۹
۱۰:۵۸ - ۲۰ آبان ۱۴۰۱

رئیس‌جمهور چین با «لباس جنگی» آفتابی شد!

دیدارنیوز: انتشار تصویری از رئیس جمهور چین با لباس نظامی، تنش‌ها در شرق آسیا و احتمال حمله نظامی این کشور به تایوان را بیشتر کرده است.

شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد، خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد.

رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.

به گزارش دیدارنیوز، پس از تهدید‌های چین علیه تایوان، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش سفری به تایوان داشت تا از جزیره تایوان حمایت کند، اتفاقی که با خشم چینی‌ها و مانورهای نظامی آنها و البته هشدار آمریکا و غرب درباره احتمال حمله نظامی این کشور به تایوان همراه بود.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی