تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پس از برد تیم ملی برابر نیکاراگوئه رخ داد

نگرانی کی‌روش از وضعیت هافبک تیم‌ملی

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته پنج‌شنبه موفق شد با گلزنی مهدی ترابی از سد نیکاراگوئه عبور کند اما اتفاق نگران‌کننده این دیدار دوستانه مصدومیت امید ابراهیمی بود که واکنش کی‌روش را هم در پی داشت.

کد خبر: ۱۴۰۱۵۷
۰۹:۰۵ - ۲۰ آبان ۱۴۰۱

نگرانی کی‌روش از وضعیت هافبک تیم‌ملی

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که جمعه (امروز) وضعیت دقیق مصدومیت هافبک باتجربه تیمش مشخص خواهد شد.

کارلوس کی‌روش بعد از نزدیک به ۳ سال دوری از ورزشگاه آزادی، شب گذشته مجدداً در این ورزشگاه حضور پیدا کرد و سرمربی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه بود.

مسابقه تدارکاتی که پیش از اعزام کاروان تیم ملی ایران به قطر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری یک‌گله و گلزنی مهدی ترابی برای شاگردان کی‌روش به پایان رسید. البته که سرمربی تیم ملی در مسابقه دیشب تمامی بازیکنان مدنظرش را در اختیار نداشت و در غیاب لژیونر‌ها تیمش را به میدان فرستاد.

کی‌روش تا ۲۳ آبان‌ماه فرصت دارد تا فهرست نهایی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی اعلام کند که چند گمانه‌زنی درباره فهرست نهایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد و اهالی فوتبال منتظر اعلام فهرست رسمی از سوی کارلوس کی‌روش هستند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در شرایطی به عنوان سرمربی برنده از میدان مسابقه خارج شد که یک مصدومیت ناگهانی برای امید ابراهیمی، هافبک باتجربه تیم ملی ایران کی‌روش را نگران کرد و این احتمال وجود دارد که او نتواند برای دومین دوره متوالی در جام جهانی در کنار تیم ملی حضور پیدا کند.

کارلوس کی‌روش پیش از ترک ورزشگاه آزادی بعد از اتمام دیدار تیم‌های ملی ایران و نیکاراگوئه در جمع خبرنگاران درباره مسابقه شب گذشته گفت: «بعد از یک دوره تمرینی پرفشار، دیشب توانستند یک بازی تمرینی را داشته باشند و در مجموع خوب بودند».

کی‌روش در واکنش به مصدومیت به وجود آمده برای امید ابراهیمی توضیح داد: «خیلی نگران هستم. البته باید جمعه ببینیم نتیجه چه خواهد بود، ولی بدترین قسمت بازی مصدومیت امید ابراهیمی بود. البته تا جمعه برای نتایج پزشکی که به‌دست خواهد آمد منتظر خواهیم بود تا ببینیم چه می‌شود».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی