تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.
رییس سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد

ساعت کاری ادارات در سراسر کشور تغییر می‌کند

به گفته رییس سازمان امور اداری و استخدامی، قرار است برای مشاغلی که امکانش وجود دارد ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ باشد و پنجشنبه و جمعه برای کارکنان تعطیل خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۰۰۹۱
۱۱:۴۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

ساعت کاری ادارات در سراسر کشور تغییر می‌کند

دیدارنیوز: رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود.

میثم لطیفی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بر این شد برای مشاغلی که امکانش وجود دارد ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ خواهد بود و پنجشنبه و جمعه برای کارکنان تعطیل خواهد بود. با این تصمیم بهره‌وری اقتصادی افزایش پیدا خواهد یافت.

وی افزود: همینطور با توجه به اینکه مدارس در روز پنجشنبه تعطیل است و در شهرستان‌ها گاهی والدین شاغل بودند و فرزندان در خانه تنها می‌ماندند و دغدغه حمایت از خانواده و تحکیم آن پیش آمده بود و نیز اینکه امکان سفر برای خانواده‌ها به دلیل اینکه عملاً یک روز تعطیلی داشتند کم می‌شد، با این مصوبه که ان‌شاءالله در مجلس تصویب می‌شود، دو روز پایانی هفته برای همه کارکنان تعطیل خواهد بود.

لطیفی تاکید کرد: با این تصمیم هم خانواده تحکیم می‌شود، هم بهره‌وری اقتصادی افزایش می‌یابد و هم تعامل بین مرکز و استان و شهرستان‌ها بیشتر می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی