تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جام جهانی قطر و یک اعتراف دیرهنگام!

سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا کمتر از دو هفته مانده به شروع جام جهانی ۲۰۲۲ تازه لب به اعتراف گشوده که اعطای میزبانی به قطر یک اشتباه توسط او بوده است.

کد خبر: ۱۴۰۰۵۹
۱۹:۵۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

جام جهانی قطر و یک اعتراف دیرهنگام!

دیدارنیوز: رئیس سابق فیفا بعد از مدت‌ها لب به سخن گشود و به انتقاد از اعطای میزبانی جام جهانی به کشور قطر پرداخت.

به نقل از yalla-sport، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد.

اعطای میزبانی به کشور کوچک قطر اعتراض‌های زیادی را به دنبال داشت و هم اکنون هم در آستانه جام جهانی این اعتراضات ادامه دارد و این بار نوبت به سپ بلاتر رئیس سابق فیفا رسید که به انتقاد از این میزبانی بپردازد.

بلاتر گفت: برگزاری رقابتی بزرگ، چون جام جهانی فراتر از قطر است. جام جهانی بزرگ‌تر از آن است که در کشور کوچکی، چون قطر برگزار شود. دادن میزبانی به قطر اشتباه من بود چرا که من رئیس فیفا بودم.

بلاتر از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ رئیس فیفا بود. او به خاطر اتهامات زیادی از جمله سوء مدیریت، خیانت در امانت و تقلب در اوراق مالی از کار برکنار شد البته بعد از ۶ سال تحقیق تبرئه شد.

بلاتر تنها کسی نیست که در آستانه جام جهانی به انتقاد از قطری‌ها می‌پردازد و پیش از این هم چهره‌های سرشناس زیادی دادن میزبانی به این کشور کوچک را اشتباهی بزرگ از سوی فیفا دانسته‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی