تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
ادعای عجیب پس از هفته‌ها محدودیت، قطع اینترنت بین‌الملل و اختلال‌های گسترده

وزیر ارتباطات: اینترنت ثابت در ناآرامی‌ها بدون محدودیت باز بوده!

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات مدعی شد که در ناآرامی‌های چند ماه اخیر در کشور اینترنت ثابت هیچ‌گاه قطع نبوده و همیشه بدون محدودیت باز بوده و قرار نیست که برای اینترنت ثابت، بسته جبرانی در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۴۰۰۵۸
۱۹:۳۳ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: اینترنت ثابت در ناآرامی‌ها بدون محدودیت باز بوده!

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا در ازای قطعی‌های اینترنت در ماه اخیر بسته جبرانی برای اینترنت ثابت ارائه می‌شود؟ گفت: در این مدت به جز محدودیتی که روی دو پلتفرم اعمال شده، هیچ محدودیتی روی اینترنت ثابت نبوده است.

عیسی زارع پور، در پاسخ به این سوال که با اعلام بسته جبرانی در ازای مدت قطعی اینترنت موبایل، آیا بسته جبرانی برای اینترنت ثابت هم ارائه خواهد شد؟ گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته‌اند.

خبرنگار تاکید کرد که پس قرار نیست که برای اینترنت ثابت، بسته جبرانی در نظر گرفته شود؟

زارع پور گفت: خیر؛ زیرا در این مدت هیچ محدودیتی روی اینترنت ثابت وجود نداشته است.

پس از وقوع ناآرامی‌های اخیر در کشور که به اعمال محدودیت‌های شدید اینترنتی برای کاربران این سرویس منجر شد، وزارت ارتباطات از پیش بینی بسته‌ای جبرانی برای مشترکان تلفن همراه خبر داد و اعلام کرد که به میزان قطعی اینترنت همراه، بسته جبرانی از سوی اپراتور‌ها ارائه خواهد شد.

این اظهار نظر وزیر ارتباطات در شرایطی است که در این مدت هم مشترکان همراه و هم مشترکان ثابت از اختلال و قطعی در سرویس اینترنت گلایه داشته‌اند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی