تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

مسئولان برای حل مشکلات حرکت کنند

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که الان نوبت مسئولان است که بیشتر تلاش کرده و در جهت حل مشکلات مردم حرکت کنند.

کد خبر: ۱۴۰۰۵۶
۱۸:۳۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

حاجی دلیگانی: مسئولان برای حل مشکلات حرکت کنند

دیدارنیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم تکلیف خود را نسبت به نظام و کشور انجام دادند. الان نوبت مسئولان است که بیشتر تلاش کرده و در جهت حل مشکلات حرکت کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه) در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: طبق جلسه ۲۵ مهر با ساداتی نژاد، قرار شد نهاده‌هایی که ما به ازای تحویل گوشت خریداری شده بود تا ۶ آبان تحویل داده شود، اما به این تعهد عمل نشد؛ یا زیرمجموعه حرفتان را نمی‌شنوند یا شما تعهداتی می‌دهید که انجام نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و معاون اول تیم اقتصادی دولت را فعال کند گفت: راهکار بهبود وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس فعال شدن تیم اقتصادی دولت است. نباید در قبال چنین مسائلی حالت منفعلانه داشت.

حاجی دلیگانی همچنین در پایان بیان کرد: مردم تکلیف خود را نسبت به نظام و کشور انجام دادند. الان نوبت مسئولان است که بیشتر تلاش کرده و در جهت حل مشکلات حرکت کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی